Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
of hoe een zonsondergang toch wel indrukwekkend kan zijn
wat je zegt.
indrukwekkende zonsondergang, maar zoiets moet je bekijken en ervan genieten.
de camera bovenhalen leidt meestal tot weinig boeiende foto's zoals deze.
mijn idee hoor.
Ik ben het even zo vaak oneens met Control Z als eens met hem. En hier vind ik dat hij
gelijk heeft. Het is moeilijk om zo'n natuurspektakel vast te leggen. De beperkingen van
de fotografie, zeg maar. Film doet het in dit opzicht veel beter omdat je het drama en de
bombast kan volgen. Ook al is het heel verleidelijk om er een foto van te maken.
Ik ben het even zo vaak oneens met Control Z als eens met hem. En hier vind ik dat hij
gelijk heeft. Het is moeilijk om zo'n natuurspektakel vast te leggen. De beperkingen van
de fotografie, zeg maar. Film doet het in dit opzicht veel beter omdat je het drama en de
bombast kan volgen. Ook al is het heel verleidelijk om er een foto van te maken.
Daarom heb ik op reis altijd ook mijn filmcamera bij (ondanks het feit dat ik kan filmen met m'n fototoestellen). Maar ik geef toe, het is enorm klungelen hoor als je én met een pak foto's én met een mooie videofilm wil thuiskomen .
Groetjes
Comment