Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
JA, focus ligt net boven het oog ( onderaan dus ) het geeft een wat abstract beeld weer want de kat ligt op haar hoofd ( lees ondersteboven ).
Ik weet hoe moeilijk het is poezen te trekken ( we hebben een hobby cattery ).
Op jou foto vind ik de neus nogal geprononceerd en onscherp op de foto staan, en die trekt mijn aandacht .
PS : Je afmeting van de foto is ook te groot , volgens de forumregels de langste zijnde 900
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment