Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2 foto's

Naar welke van de 2 gaat jullie voorkeur uit?
    opbouwende kritiek altijd welkom.

Bedankt om even te bekijken

groetjes
    Last edited by svanma; 10 juni 2011, 18:26.
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

Re: 2 foto's

iedereen die opbouwende kritiek heeft, shoot. je kan er maar van leren.

alvast bedankt

Comment

Hallo, welkom op dit forum.
      Ik zou de foto's - om een juiste beoordeling te krijgen - toch wat groter plaatsen.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
        Hallo, welkom op dit forum.
        Ik zou de foto's - om een juiste beoordeling te krijgen - toch wat groter plaatsen.
        ik heb dit geprobeerd maar dit lukt namelijk niet, ofwel zijn ze echt heel groot en dan is het ook niet goed. daarmee heb ik wat een probleem

Comment

Ik heb in jouw vorige topic een link geplaatst waar je een programmaatje kan downloaden. Met dat programma kan je perfect de afmeting van de foto aanpassen tot hij 900 pixels is op de langste zijde.
          Dit is trouwens jouw 2de topic vandaag, terwijl je maximum 1 topic per dag, per categorie mag posten. Voor mij is dat geen probleem, maar ik denk niet dat de forumleiding er blij zal van worden.

mvg,
          Bart
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
            Ik heb in jouw vorige topic een link geplaatst waar je een programmaatje kan downloaden. Met dat programma kan je perfect de afmeting van de foto aanpassen tot hij 900 pixels is op de langste zijde.
            Dit is trouwens jouw 2de topic vandaag, terwijl je maximum 1 topic per dag, per categorie mag posten. Voor mij is dat geen probleem, maar ik denk niet dat de forumleiding er blij zal van worden.

mvg,
            Bart
            ah ok, mijn excusses. en ik heb da progje gedownload, en ik de 2 foto's verkleind naar 900. maar dan heb ik ze op mijnalbum.nl geplaatst en van daaruit de link naar hier, maar ofwel is de foto gigantisch groot ofwel de grote die het nu staat.

alvast bedankt en zal er rekening mee houden dat ik 1 per dag zet.

bedankt

Comment

Working...
            X