Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een triootje
Collapse
X
-
-
Re: een triootje
leuke foto Sien maar je onderwerp is een beetje zoek geraakt,naar je titel te oordelen dan he.Veel tijd om een mooie compo en standpunt te zoeken zal je wel niet gehad hebben met dit trio volgens mij.Toch een leuke poging hoor Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtleuke foto Sien maar je onderwerp is een beetje zoek geraakt,naar je titel te oordelen dan he.Veel tijd om een mooie compo en standpunt te zoeken zal je wel niet gehad hebben met dit trio volgens mij.Toch een leuke poging hoor Grtjes Francinevriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtleuke foto Sien maar je onderwerp is een beetje zoek geraakt,naar je titel te oordelen dan he.Veel tijd om een mooie compo en standpunt te zoeken zal je wel niet gehad hebben met dit trio volgens mij.Toch een leuke poging hoor Grtjes Francine
Comment
-
Ik weet niet of je originele foto dit toelaat, maar er zit denk ik meer in.
Ik zou heel flink croppen, voor mij mag er onder af tot een cm onder de droge bosjes bij het trio, dan rechts een flink stuk struik en dan boven nog een klein stukje tot het weer in evenwicht is. Links zo laten. Dan krijg je je trio op het strand aan de wandel naar..., lijkt me boeiender.
Comment
-
inderdaad, die gecropte is beter!
bestee,
Michel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtinderdaad, die gecropte is beter!
bestee,
MichelNikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk berichtVoor mij zijn dat 2 krak dezelfde foto's, misschien de onderste iets lichter.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk berichtDe tweede met kadertje, vind ik toch een mooi foto
grt Rosie
Comment
Comment