Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Je surfer staat er opnieuw mooi scherp op!
De bewerking vind ik ook geslaagd (je aandacht wordt onmiddellijk gevestigd op de actie), maar ik ben toch ook wel benieuwd naar de originele foto. Ik denk dat die op zich ook al de moeite waard is .
Ik vind hem heel leuk, maar als iemand die nu en dan wel eens een sig maak zal ik dit soort dingen waarschijnlijk meer appreciëren dan de gemiddelde fotograaf.
Het randje en het lettertype van je naam vind ik wel niet echt passen, en de achtergrond aan de randen zou ik waziger doen dan in het midden.
Persoonlijk zou ik er zelfs nog verder in gegaan zijn.
Kan je het origineel eens tonen ter vergelijking?
EDIT: Ik kon het niet laten van me er ook eens op uit te leven, als je wilt pm ik je mijn helemaal overdreven over-the-top versie.
Francine,
kan je bewerking wel smaken
Het lijkt een beetje alsof hij op de rand van de wereld vliegert...en dat hij aan de horizon over het randje gaat vallen. Hopelijk houdt zijn vlieger hem daar
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Francine, ik ga het kort houden : dit is een artistieke superfoto ! De dreigende sfeer die je er in gebracht hebt, de actie die spectaculair is en de overschot aan licht die fantastisch oogt Doe zo verder en laat de originele maar achterwege
Francine, ik ga het kort houden : dit is een artistieke superfoto ! De dreigende sfeer die je er in gebracht hebt, de actie die spectaculair is en de overschot aan licht die fantastisch oogt Doe zo verder en laat de originele maar achterwege
Francine, ik maak het nog korter. Volledig mee akkoord
Mvg,
Eddy
Normaal gezien houd ik niet van veel bewerken van een foto, maar dit is echt wel een uitzondering . Alleen daarom al blij dat ik het origineel er bij zie, maakt voor mij de meerwaarde van de bewerking duidelijk.
Comment