Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
leuke foto en mooi omgezet
en om 1/3sec te zijn uit de losse hand = hoedje af
enkel een buikgevoel dat het onderwerp wat laag in de foto staat
misschien bijsnijden en bovenaan evenveel ruimte geven als rechts en onderaan? wat denk jij?
Sterke woordspeling die ongetwijfeld de literaire geschiedenis
der lage landen in zal gaan
Ok, ok. Ik zal toegeven dat het niet bijster spitsvondig of origineel was. Gelukkig heb ik
me nog tijdig ingehouden, want ik had nog een paar verwijzingen naar de Italiaanse laars
en Berlosconi knellend haarstukje paraat.
Ok, ok. Ik zal toegeven dat het niet bijster spitsvondig of origineel was. Gelukkig heb ik
me nog tijdig ingehouden, want ik had nog een paar verwijzingen naar de Italiaanse laars
en Berlosconi knellend haarstukje paraat.
Comment