Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drips

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Drips

Hoi,
    Ben nu zowat 8 maanden met passioneel met fotografie bezig en ik lees al een tijdje actief mee op dit forum.
    Ik heb op deze manier al heel wat bijgeleerd, en vond de tijd nu wel rijp om zelf enkele foto'tjes te posten.
    In feite zijn deze foto's niet echt in 'mijn stijl', maar ze zijn eerder een vorm van examentherapie
    Graag jullie oprecte commentaren, ze mogen hard zijn zolang ik er maar uit kan leren!!

Foto's zijn genomen met Canon 40d en Tamron 60mm f2.0 met de volgende instellingen
    1/250
    F.8
    Iso 200£
    spotmeting

Bedankt voor jullie kijk en mening!
    Grts, Tim

Meer foto's op: http://www.flickr.com/photos/timdeceuninck/
    Last edited by tim3.14; 8 juni 2011, 16:55.

Re: Drips

derde vind ik het mooist, juist zou ik een stukje aan de bovenkant afhalen.
    wat minder is, maar dat is persoonlijk zijn de witte kaders. deze zou ik weglaten.

Mvg,
    Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Ik vind de tweede de mooiste van compo,en je hebt daar ook mooie kleuren,ze zijn goed scherp en mooi om te bekijken. Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Verbruggen Bekijk bericht
        derde vind ik het mooist, juist zou ik een stukje aan de bovenkant afhalen.
        wat minder is, maar dat is persoonlijk zijn de witte kaders. deze zou ik weglaten.

Mvg,
        Ik moet mij hierbij aansluiten.
        Maar prachtig gedaan hoor
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Bedankt voor de commentaren!
          Ik zal er nog een stukje afhalen..

Over de kaders heb ik al nog eens commentaar gekregen. De één is voorstander, de ander is er niet voor te vinden.
          Voor mij zijn het echter niet louter kaders, het is ook een ideologische kwestie.
          Als je foto's trekt, dan is dat steeds vanuit je eigen standpunt en je eigen kijk.
          Juist door die kaders wil ik de kijker ergens confronteren met die beperking.
          Zij zien enkel de kadrering van de situatie zoals ik ze heb waargenomen, niet de echte situatie...
          Het is zeker niet de bedoeling om de kaders te behouden bij het afdrukken ofzo! Naast het ideologische is het ook een soort watermerk. Het is natuurlijk zeer eenvoudig te verwijderen door gewoon te croppen, maar ik zet mijn watermerk liever buiten de foto zodat het beeld behouden blijft.

Nogmaals bedankt voor uw commentaar
          Grts
          Tim
          Explore Tim Theo Deceuninck’s 198 photos on Flickr!

Comment

Working...
          X