Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je kon nog iets meer uit je foto halen als je je diafragma wat meer gaat aanpassen... Wanneer je enkel zou scherp stellen op één punt ga je een aantrekkelijkere foto krijgen
Je kon nog iets meer uit je foto halen als je je diafragma wat meer gaat aanpassen... Wanneer je enkel zou scherp stellen op één punt ga je een aantrekkelijkere foto krijgen
Zou misschien mooi staan in een reeksje, 1 hand met wortels, 1 hand met paprika's,....
Maar nu mis ik elke context en kan de foto mij niet boeien, mede ook door de uitsnede.
Niet echt mijn ding maar de belichting zit heel goed. Misschien met een f 3.2 en scherptepunt op het midden van de wortels, dan krijg je in beide handen een lichte onscherpte en het hoofdonderwerp scherp. (gewoon een idee)
idd, voor mij ook:
focussen op de voorste wortels
maar...
dan zou ik ook zorgen dat al je wortels mooi in gelijke brunoise gesneden zijn,
nu zijn er teveel verschillende formaten (vooral die 2 boven de duim 'storen" me.
beetje beroepsmisvorming zeker?
Comment