Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel hard licht, en nog eens overbelichten? waarom?
persoonlijk vind ik het niet mooi...
qua compo vind ik het te druk, maar zit er misschien een verhaaltje achter...?
jongen lijkt niet bij de groep te horen (gestraft misschien...)
Moeilijk te beoordelen, door de overbelichting krijg je iets aparts, en de persoon op de voorhand komt extra naar voor, toch vraag ik me af hoe de foto er bij normale belichting zou heben uitgezien,
Renée
Jammer van de drukte links. Ietsje meer door de knieën mocht zeker van mij. De crop spreekt me niet zo aan met die gebouwen bovenaan weggesneden. De persoon en het perspectief spreken me wél aan, maar ik denk dat er meer uit te halen viel. De overbelichting stoort me minder dan het reeds opgenoemde.
Het lijkt me een tekenaar ofzo, iemand die het landschap wil vastleggen, aangezien deze wel mooi is. Maar door de overbelichting gaat veel verloren. Jammer...
Grtz, Jelle
Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...
Comment