Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
ik heb besloten geen commentaar meer te geven op uw fotos
ik kan toch niet anders zeggen dan dat het mooi is
heb jij een ander fototoestel dan wij, moet zijn, want dit is perfect
ik heb besloten geen commentaar meer te geven op uw fotos
ik kan toch niet anders zeggen dan dat het mooi is
heb jij een ander fototoestel dan wij, moet zijn, want dit is perfect
Ik zal je gaan missen dus doe me dit niet aan
Jij maakt toch ook mooie
Ik heb gewoon geluk!!!!!!!!
Morgen kan ik wel weer een knudde dag hebben
Bedankt voor je grappige reactie
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
ook ik vind de kleuren prachtig, de compo uiteraard ook!
Bedankt dat jullie mijn peulen bloempjes mooi vinden
Ze zijn er ook in het wit ,net even anders zijn deze kleurrijke bloempjes en passen beter bij mijn tuin
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
@ Anaïsje: Ik heb er ook staan, in de zelfde kleuren maar wel al bijna uitgebloeid en we hebben er al 2 keer lekker van gegeten, "mange-toutekes" noemen we ze, andres dan gewone boontjes of erwtjes en veel mooier.
Ik moet eens mijn archief in duiken, heb er ook foto's van, nu zijn de mijne zo geod als uitgebloeid.
Ik wist totaal niet dat deze eetbaar zijn. I s dit echt waar???
natuurlijk weer heel mooie foto. Vandaag iets geprobeerd maar totaal geen goed resultaat, zal later opnieuw eens proberen, misschien lukt het dan wel
Renée
Comment