Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
N°1 & 3 : goede foto, weinig op aan te merken.
N°2 : iets te krap naar onder toe, had liever nog wat meer van de gitaar erop gezien, maar technisch i.o.
Mvg, Tin_tin Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)
Ja, het was mooier geweest met meer gitaar, maar dat was practisch niet haalbaar. Òp het podium mocht ik niet, en van voor het podium werd de compo veel te rommelig door statieven en dergelijke. Het was een kwestie van kiezen. En aangezien ik geen wonder in wegshoppen ben, is dit het geworden...
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Ik volg de comment van Tin Tin,maar de eerste en de derde vind ik heel mooi vastgelegd.De eerste juist op het goede moment,en de derde ademt gewoon de sfeer helemaal,bovendien een heel mooie dof in deze,mooi hoor. Grtjes Francine
Derde, vanwege die ongelooflijke elegantie om op een paard te zitten, en natuurlijk de
fotograaf die dit vastlegt.
Inderdaad heel elegant. En dan zou je moeten zien hoe elegant die blijven tijdens het steigeren.
Of ik er echt goed zal in worden is nog maar de vraag, maar ik denk toch "mijn ding" gevonden te hebben op vlak van fotografie. En zelfs al blijf ik op dit niveau een beetje aanmodderen, ik amuseer me voor, tijdens en na het maken van de foto's. En wat moet een mens meer hebben?
mvg,
Bart
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Dank voor de positieve reacties.
Voor degene die het interesseert, hier is een link naar de volledig reeks (waar nog een heel pak minderwaardige fotos bij staan ook, maar dan klik je maar snel door)
Comment