Ik weet niet zo goed wat de bedoeling was, maar moest er een persoon scherp geweest zijn zou ik het wel mooi vinden toch het eerste, het bewerkte spreekt me niet aan
Renée
Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck RenéeBekijk bericht
Ik weet niet zo goed wat de bedoeling was, maar moest er een persoon scherp geweest zijn zou ik het wel mooi vinden toch het eerste, het bewerkte spreekt me niet aan
Renée
Ik volg, had ook graag één scherp onderwerp gezien.
Ik vind ze allebei super!
Ik vind de onscherpte van de personen juist leuk, omdat je toch al een deel scherp hebt op de foto (nl. strand). Ik ben zeker fan!
Waarom moet er persé een 'persoon' scherp op staan?
Het strand is scherp.
Vroeger - analoog - fotografeerde men gebouwen met pleinen met heel lange sluitertijden.
De personen die voorbij liepen, kregen onvoldoende belichting en waren daardoor zelfs
helemaal niet te zien. Maar je kreeg een mooi beeld van de omgeving.
Ik vind het een goede foto die ruimte laat aan de verbeelding.
Scherpte op mensen die alleen maar stoffering zijn van een land- of zeeschap is overbodig.
Misschien een beetje druk voor zo'n soort foto, maar wel mooi. Heel mooi. Het is niet een
klik in de tijd, een bevroren moment, maar meer een herinnering aan die tijd aan zee.
Het was de bedoeling de beweging van het water, de vliegers en de mensen vast te leggen op de aarde,de aarde alleen is scherp en dat ene meisje,al had ik haar liever wat meer in beeld gezien,maar zoiets is heel moeilijk in te schatten.Zelf ben ik al heel tevreden met deze eerste poging,ik ben van plan om als de gelegenheid zich voordoet hier een reeksje van te maken.Contrasten tussen scherpe en onscherpe gedeeltes in de wereld,de beweging op de planeet vast leggen zeg maar.Of dit zal lukken is een groot vraagteken,maar de uitdaging boeit me enorm want het is niet gemakkelijk om je compo in te schatten.
Van harte bedankt voor alle reacties,positief en negatief,dit is heel leerrijk.Veel groetjes iedereen Francine
Comment