Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie scherpe foto hoor. Het enige wat me hier stoort is 'Bruno De Groof Digitals', door de witte letters gaat mijn aandacht steeds naar die hoek.
Groetjes
Mooie scherpe foto hoor. Het enige wat me hier stoort is 'Bruno De Groof Digitals', door de witte letters gaat mijn aandacht steeds naar die hoek.
Groetjes
Wel ik moet hier iets opbiechten.
Mijn naam eronder heb ik uitgeprobeerd gisteren, nu telkens ik een foto opload ( ik werk met Picasa ) staat mijn naam eronder.
Ook ik vind het niet geslaagd maar ik heb vandaag al een tijdje gezocht, ik weet niet hoe ik het weg krijg ( is gebeurd in Picasa 3 )
Hulp gevraagd dus
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Wel ik moet hier iets opbiechten.
Mijn naam eronder heb ik uitgeprobeerd gisteren, nu telkens ik een foto opload ( ik werk met Picasa ) staat mijn naam eronder.
Ook ik vind het niet geslaagd maar ik heb vandaag al een tijdje gezocht, ik weet niet hoe ik het weg krijg ( is gebeurd in Picasa 3 )
Hulp gevraagd dus
Heb het gevonden,
watermerk toevoegen stond aangevinkt , tijdens uploaden wordt het automatisch toegevoegd......staat nu uit
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Niets tegen watermerken, maar ik zet op 25-50% zodat ze een 'echt' watermerk worden.
terug naar de essentie van de foto...
mooie DoF, mooie kleuren, goed scherp
Tja, ik ben een beginner en ik probeer alles uit hé,
moet nog eens goed zoeken want ik vind het gegeven lettertype ook niet mooi en wil dat aanpassen.
Maar ik ben onderweg
mvg Bruno D.G.
Comment