Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BLoem Portret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BLoem Portret

Laat me weten wat jullie ervan vinden!!

Bedankt om te kijken!

Eveleen

Re: BLoem Portret

Vind dit wel mooi,maar vind ook dat je bloem een beetje veel aandacht opeist tov. je model,je blik wordt voortdurend heen en weer getrokken tussen bloem en model,ofwel zou ik de foto volledig in zwart-wit zetten,of anders zo laten maar croppen tot een stukje boven het hart van de bloem,ik denk ook dat je door te croppen een evenwichtiger en mooiere compo gaat krijgen. Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

sorry maar ik vind de compo maar niets en model staat veel te centraal mi misschien eens vanuit een andere hoek!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Ben het met mijn voorgangsters eens
        De Dame alleen had al mooi geweest zulke mooie ogen daar mag je trots op zijn
        grt,
        Pimpeltje
        Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
        Pimpel

Comment

Had je die bloem maar weggelaten, dan ging de aandacht compleet naar dit mooie model met die betoverende kijkers, aandacht die ze verdient.
          Groetjes

Comment

De bloem is er voor mij ook te veel aan, en nog meer doordat die kleurbewerking erbij komt. e bloem weg en je hebt zeker een mooie portretfoto
            Renée

Comment

Och, een beetje afwijking van de standaardpresentatie kan echt geen kwaad.

Wel zou ik afsnijden op iets boven het hart van de bloem en misschien ook iets versmallen of iets lager maken
              om de lichte plekjes links- en rechtsboven kwijt te spelen. Daarna gaat het kleurrandje het
              portret in Z/W wel weer ondersteunen.
              Last edited by Plaatwerker; 6 juni 2011, 22:58. Reden: correctie
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
              X