Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Qua compo alweer niet slecht, maar je toestel heeft echt moeite denk ik met fel licht (net als je vorige glijbaan-reeks). De kleuren zijn niet echt sprankelend, ondanks de f3,3 weinig scherpteverschil voor- en achtergrond, lucht is wat uitgebrand. Misschien werkt een compact beter op automatisch? Het lijkt me toch echt wel anders werken dan met een reflex, of vergis ik me?
Wanneer was je jarig?
De grote scherptediepte nekt je een beetje bij deze foto. Het ware leuker geweest indien
het Bondgirl los(ser) van de achtergrond zou komen. Maar met compact camera's al veel
moeilijker te bereiken. Ik weet het. Het idee is wel leuk.
Misschien helpt het als je wat verder weggaat en inzoomt om haar los te krijgen van de
achtergrond. De sprankeling zou je iets kunnen opvoeren door bij levels/histogram de
middenschuif eens wat naar rechts te zetten.
Foto wel leuk hoor.
En over een paar jaar gaat ze een beugeltje dragen om de individualiteit van het gebitje te onderdrukken.
Misschien helpt het als je wat verder weggaat en inzoomt om haar los te krijgen van de
achtergrond. De sprankeling zou je iets kunnen opvoeren door bij levels/histogram de
middenschuif eens wat naar rechts te zetten.
Foto wel leuk hoor.
En over een paar jaar gaat ze een beugeltje dragen om de individualiteit van het gebitje te onderdrukken.
Dat met dat histogram moet ik nog leren, dat is voor later. De zoom is een goeie suggestie, bedankt.
Mooi hoor ,een echte bondgirl,voor de muggenzifter in mij, nog een beetje afdoen bovenaan zodat het dak er bijna af is,en links ook een klein beetje eraf,zodat je paaktje linksonder minder opvalt,Grtjes Francine
Comment