Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik denk eerder dat hij iets in haar oor wou fluisteren....maar er slecht bij kon
Wel een beetje raar formaat hé...met geweldig veel donker er boven.
Van onderen hangt er ook een beetje veel aan en als je alles knipt heb je waarschijnlijk niet veel foto meer over...
Maar...misschien zijn er wel mensen met een andere mening...nog even afwachten...
Mijn suggestie zou zijn...wat dichterbij komen en anders kadreren.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik denk eerder dat hij iets in haar oor wou fluisteren....maar er slecht bij kon
Wel een beetje raar formaat hé...met geweldig veel donker er boven.
Van onderen hangt er ook een beetje veel aan en als je alles knipt heb je waarschijnlijk niet veel foto meer over...
Maar...misschien zijn er wel mensen met een andere mening...nog even afwachten...
Mijn suggestie zou zijn...wat dichterbij komen en anders kadreren.
De onderste kleurstrook zou ik halveren en het donkere boven, daarvan mag 1/4de weg.
Het donkere vind ik wel passen bij de kleur van de lhb's.
Een volgende keer mogen ze wel wat meer scherpte hebben.
Heel erg bedankt voor de reacties! Hieronder de foto nog eens, maar dan bijgesneden. Is het nu beter?
Qua scherpte denk ik dat ik niet de juiste lens heb genomen, maar jammergenoeg heb ik geen straffere makro-lenzen.
De nieuwe versie is zeker beter!
Misschien kun je de foto nog iets verscherpen in ps ofzo.
Persoonlijk vind ik de titel en de vorm van de stippen wel toepasselijk haha
Comment