Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Gezien de massa's reacties op mijn vorige post (reiger in mijn tuin), probeer ik het deze keer met een ..... laat het me 'een doorkijk of landschapje' noemen misschien ?
Ik ga nie mee
Zou er enkel bovenaan stukje afhalen...Je gazonnetje vertrekt zo mooi in je hoekjes...
'k Zou zeggen knap gedaan...gewoon naar eigen meug beetje bijsnijden
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik ga nie mee
Zou er enkel bovenaan stukje afhalen...Je gazonnetje vertrekt zo mooi in je hoekjes...
'k Zou zeggen knap gedaan...gewoon naar eigen meug beetje bijsnijden
Groetjes
Marc
Ik volg hier, onderaan niet, juist bovenaan een stukje
Mvg,
Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...
Mooi doorkijkje, knap gedaan
p.s. als je nog eens in de buurt bent; aan de achterkant van het kasteel van
Beerlegem is het mi. mooier, je moet er dan wel de brandnetels en bramen
voor trotseren!
mvg. Hans
Alleen mensen met fantasie,
hebben oog voor de werkelijkheid.
Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro
Mooi doorkijkje, knap gedaan
p.s. als je nog eens in de buurt bent; aan de achterkant van het kasteel van
Beerlegem is het mi. mooier, je moet er dan wel de brandnetels en bramen
voor trotseren!
mvg. Hans
Inderdaad gisteren in de namiddag een toertje gemaakt door de Zwalmstreek. Voor mij zouden die netels en bramen nog lukken, maar mijn wederhelft was mee, en dat kan ik haar toch niet aandoen hé .
Aan de anderen, ik ben reeds aan het proberen geweest om het formaat wat te wijzigen, maar ben er nog niet uit. Ik zit nu reeds met een 'abnormaal' formaat (ik veeg wel mijn voeten aan standaardformaten ) en door bovenaan te croppen, krijg ik zoiets als een pano, maar dan noch half noch heel.....) Als er voorstellen zijn, mag je ze gerust posten hoor.
Groetjes en dank voor het kijken/de commentaar.
Ik heb eens geprobeerd met scrollen, als je er boven een flink tot heel flink stuk afdoet wordt het een dramitischer foto, heeft ook wel iets.
Onderaan zou ik het ook zo laten.
Comment