Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nu kan ik hem wel zien. Bedankt. Ik vind hem heel mooi, sfeervol en natuurlijk heel erg
herkenbaar. Doet me er naar verlangen om ook eens bij onze Noorderburen langs te gaan
en een paar molens in de fik te steken. (Grapje.)
Heel goed in beeld gebracht. Doet me terugdenken aan onze vele (korte) fietsvakanties op dit eiland. Zou er nog eens moeten teruggaan, deze foto doet me 'goesting' krijgen.
Groetjes
Amai nog niet! Een hele knappe Marc, super. Een plaat om direct tegen de muur te hangen. Knap hoe die bloemetjes nog net scherp genoeg zijn, maar dan ook weer juist onscherp genoeg.
Klasse Marc!
Tom
Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II Mijn Website
Iedereen van harte bedankt voor de mooie reacties...ben blij dat hij in de smaak valt...
@Tom: heb hem ook andersom...waarbij de margrietjes scherp zijn en de molen onscherp.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Iedereen van harte bedankt voor de mooie reacties...ben blij dat hij in de smaak valt...
@Tom: heb hem ook andersom...waarbij de margrietjes scherp zijn en de molen onscherp.
Groetjes
Marc
Hou het bij deze, niet andersom. Plaatje om uren naar te kijken
Comment