Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Les Cahottes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Les Cahottes

Gisteren in Les Cahottes geweest... is het iets?

Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

Re: Les Cahottes

het is "iets" maar nog niet helemaal

Je horizontale lijn lijkt scheef te lopen. Ik krijg het gevoel alsof ik mijn hoofd moet draaien. Daarnaast is hij bovenaan niet goed gecropt. Ik zie nog een laatste stukje overgang (bomenlijn?) en dat geeft een rommelig effect. Ik zou bovenaan croppen tot je eindigt in een neutrale kleur.

Je foto toont een beperkte diepte. Ik krijg een "vanonder naar boven" gevoel, niet alsof ik IN de foto sta. Ik zou precies werken op de sporen in het midden, en van daaruit diepte proberen te creëren. En het mag iets contrastrijker van kleur. Ik krijg een beetje een flets gevoel...

Comment

Ok, bedankt voor de tips!!!

Comment

zelfde opmerkingen ongeveer,

maar ik heb het gevoel dat indien je links en rechts meer meegenomen had,
        dat je een mooie zigzaglijn had bekomen:
        die haag die naar rechts loopt,
        terug naar links met die eerste struikenrij
        het baantje volgen...

en... kader....
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Heb de foto ook horizontaal genomen, zal daar eens werk van maken en posten, zonder kader

Comment

Working...
          X