Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij is dit een knappe plaat! Je moet het maar doen! Ik stoor mij niet aan de kleur van de bloem, het is idd moeilijk om uit de schaduw textuur en kleur uit te halen.
Als geheel staat het mij aan , en dat is wat voor mij telt.
Study Photographs, not pixels! (Thom Hogan)
Olympus E620/EPL1/9-18mm/14-42mm/14-54mm/50mm2.0macro/40-150mm/70-300mm/Sigma 105mm2.8macro
mooi zoals altijd, en ja de kleur van de bloem je weet dat ik daar niet zo vel kan over zeggen hé, ik zie het toch alemaal paars hier op de foto het enen al donkerder dan het andere en wat blauw.
Je dowm voelen mag niet hé maar soms gemakkelijker gezegd dan gedaan.
groetjes
Renée
Mooi hoor, Pimpeltje. Ik volg wel wat de kleur van de bloem betreft.
Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck RenéeBekijk bericht
Pimpeltje,
mooi zoals altijd, en ja de kleur van de bloem je weet dat ik daar niet zo vel kan over zeggen hé, ik zie het toch alemaal paars hier op de foto het enen al donkerder dan het andere en wat blauw.
Je dowm voelen mag niet hé maar soms gemakkelijker gezegd dan gedaan.
groetjes
Renée
Voor mij is dit een knappe plaat! Je moet het maar doen! Ik stoor mij niet aan de kleur van de bloem, het is idd moeilijk om uit de schaduw textuur en kleur uit te halen.
Als geheel staat het mij aan , en dat is wat voor mij telt.
Comment