Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
beestje staat er mooi op, maar vind de kleuren van de bloem beetje raar.
Misschien wat te veel verzadiging ofzo?
Mvg,
Ik ga je uit de droom helpen het is niet de makkelijkste kleur en bovendien ......
Er staat boven dit bloempje een Budlea dus een flinke schaduw valt er over heen
toch nog dit beeld kunnen scheppen .
bedankt voor de reactie
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Hoe bedoel je bouk ,
Je denkt toch niet dat hij van een ander overgenomen is
Je kent me toch hé
IK denk dat ik Bouk versta, ik heb het beestje gisteren ook tegengekomen in ditzelfde forum.
Toen was het enkel nog op zoek naar de bloempjes en nu heeft het er een gevonden.
Trouwens mooi telkens hoor, hier vind ik ook de bloem te fel .
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
IK denk dat ik Bouk versta, ik heb het beestje gisteren ook tegengekomen in ditzelfde forum.
Toen was het enkel nog op zoek naar de bloempjes en nu heeft het er een gevonden.
Ja, die kleur... heb net geranium Johnsons Blue gefotografeerd (ook dat fel blauwe met een paarse zweem er in) en daar heb ik dit dus ook. Net zoals soms met fel rood of fel geel. Het blijft een uitdaging.
Hoop dat jij je niet down voelt en daarom deze nogal donkere foto plaatst. Ze is wel mooi hoor maar 'k mis hier een beetje van Pimpeltjes elan!
ps ook blij dat "moedermelk' jou blij maakt! Kop op!
Je hebt er wel gelijk in
Ik moet me zelf herpakken om dezelfde gevoelens weer terug te krijgen DAT ONTBREEKT
MAAR DE KLEUREN ZOALS OOK BOUKJE ZEGT DIE ZIJN EEN ELLENDE HOOR DUS OPZOEKEN DOE IK NIET MEER
bedankt voor je oppeppertje
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment