Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knappe foto, goed gedaan
volg de voorgangers: links een stukje af,
neutrale achtergrond en voorkeur voor de kleurenversie
intrigerend plaatje en knap van de zoon!
mvg. Hans
Alleen mensen met fantasie,
hebben oog voor de werkelijkheid.
Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro
knappe foto, goed gedaan
volg de voorgangers: links een stukje af,
neutrale achtergrond en voorkeur voor de kleurenversie
intrigerend plaatje en knap van de zoon!
mvg. Hans
ik volg Hans hier, na een aantal duvel's kan ik dit ook
een specialleke
Allen bedankt voor de info, ja egale achtergrond zou beter geweest hebben maar we kregen de gelegenheid om in een kasteel te fotograferen , dat is ook de reden waarom ik links meer plaats had gelaten , ik wou het rode embleempje er mee op.
Maar dat was dus voor velen fout gedacht.
ik neem alle opmerkingen mee, heb zelfs gedacht om hem in een echt doosje te stoppen, dat hij net past in het beeld maar
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
heb zelfs gedacht om hem in een echt doosje te stoppen, dat hij net past in het beeld maar
da's een mooi idee! Misschien een uitdaging voor de doorwinterde photoshoppers hier?
je moet hem natuurlijk niet echt in een doosje steken....alhoewel....soms....
da's een mooi idee! Misschien een uitdaging voor de doorwinterde photoshoppers hier?
je moet hem natuurlijk niet echt in een doosje steken....alhoewel....soms....
Groetjes, Chris.
tja dat doosje, das een probleem ondertussen is hij net 18 geworden en heeft hij een beurs in Toronto Canada aan The National Ballet School, " even trots zijn "
Ik heb geprobeerd de foto te croppen maar ik vind het niet mooi steeds foute afmetingen aan de knie of voet om mooi te zijn.
Zijn "pose" is niet symmetrisch genoeg
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Je had ons misschien moeten opwarmen met iets eenvoudiger. Nu komt het zo plots en zo
acrobatisch over; ook al vind ik het mooi, het overvalt een beetje.
Comment