Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind de eerste de mooiste, hoewel ik hier wat last heb met het feit dat je niet meer ziet van het gebouw. Langs de ene kant maakt het de foto mooi, want zonder zou hij veel minder zijn. Maar langs de andere kant wringt het wat, omdat alleen het dak er op staat.
De tweede vind ik wel een leuke detailfoto. Maar ik had het geheel wat meer naar links gezet.
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Ik vind de eerste de mooiste, hoewel ik hier wat last heb met het feit dat je niet meer ziet van het gebouw. Langs de ene kant maakt het de foto mooi, want zonder zou hij veel minder zijn. Maar langs de andere kant wringt het wat, omdat alleen het dak er op staat.
De tweede vind ik wel een leuke detailfoto. Maar ik had het geheel wat meer naar links gezet.
Bedankt voor de opmerkingen, om de reden dat Bouk zegt, en een heel stuk van de rechterkant is zo , heb ik het geheel dus wat meer naar rechts gezet
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment