Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegje in ZW

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vliegje in ZW

Laatste update !

Comment

Voor mij Update 2.
      Wat is het verschil met update 3.. enkel opgelicht of is er iets anders mee gebeurd??
      Ik vind m in update 2 mooier uitkomen... daar ziet het er natuurlijker uit.
      Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
      Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Sluit me aan bij Boutje. De laatste is door mijn ogen de beste. Insecten hebben vaak een interessant kleurenpallet. Bij zwart wit komt dat dan helaas niet tot zijn recht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
          Voor mij Update 2.
          Wat is het verschil met update 3.. enkel opgelicht of is er iets anders mee gebeurd??
          Ik vind m in update 2 mooier uitkomen... daar ziet het er natuurlijker uit.
          Het verschil is klein maar bij 2 is de ondergrond nog in kleur, bij 3 is alles behalve de vlieg gedesatureerd.

Ook wou ik jullie bedanken voor de positieve reacties. Ik ben nog maar een goeie maand en een half aant fotograferen maar dit geeft me zeker zin om er mee door te gaan..

Mvg,
          Kenneth
          If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

Comment

Zeer mooie, haarscherpe foto, maar in de achtergrond loopt een iets donkerdere streep horizontaal. Die zou ik proberen wegwerken
            Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Comment

Working...
            X