Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een leuke foto! Zou leuker geweest zijn als de hele achtergrond zo helder was als de onderkant van de foto. Dan de volledige schaduwen erbij en het wordt super!
Maar het is straatfotografie en daar heb je het niet voor het kiezen.
Mooi gedaan.
Grtz, Jelle
Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...
Een verliefd koppel. Dit vind ik best wel moeilijk. Dat handje vasthouden is voor mij niet
genoeg. Dat kan het wel zijn, maar is het hier niet. Ik wil liefde zien en voelen. Nu is het
gewoon een foto van een wandelend stel. Weliswaar mooi.
Een leuke foto! Zou leuker geweest zijn als de hele achtergrond zo helder was als de onderkant van de foto. Dan de volledige schaduwen erbij en het wordt super!
Maar het is straatfotografie en daar heb je het niet voor het kiezen.
Mooi gedaan.
Grtz, Jelle
Hier ga ik mee akkoord.
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
ook hier moeten we ons niet te veel laten (mis) leiden door de titel.
vind het een mooie opname waar zeker verliefd mee speelt.
de dame begint zelfs nu al te gloeien, bij het slecht hand in hand lopen (zie de kin).
grt,bouk.
Comment