Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deze katachtige wil graag jullie ongezouten mening

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Deze katachtige wil graag jullie ongezouten mening

Ik vind het zelf moeilijk om te beslissen of ik hem nu wel of niet mooi vind...
    Hij is alvast niet zo overtuigend als mijn vorige drie.
    Daarom graag jullie ongezouten mening en tips over hoe ik hem beter kan krijgen.
    Dank je wel!

Ik dacht dat ik hem "mooier" zou vinden in een ander tintje, maar ook dat gaf geen waauw-effect:

Re: Deze katachtige wil graag jullie ongezouten mening

IK ben te vinden voor één.
    Zeer knap gemaakt, mooie compo.
    En er straalt kracht uit het dier
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Ik vind em zeer mooi mssn juist jammer dat zen poten achter die bladeren zit... maar dat is ook maar mijn amateuristiche mening
      If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

Comment

Dank jullie wel voor jullie reacties!
        Moet eerlijk toegeven dat ik geen positieve commentaren had verwacht.
        Ik heb het idee dat er iets mist, maar ik vind niet wat.
        Die bladeren, inderdaad vervelend! En jammer genoeg staan die bladeren dan nog op bijna alle tijger-fotootjes!
        Maar had jammer genoeg niet de mogelijkheid om vanuit een andere hoek te trekken (er stond een schooltje vol kinderen) en ook toen ik een tweede keer langsging was er teveel volk.

Comment

Mooi met die vlek dezelfde grootte van zijn kop.
          Veel minder met die struiken ervoor.
          Croppen tot die hoogte (planten volledig weg) zou mi een sterker beeld leveren.
          mvg,
          Sandorfi.
          Look, I'm not an intellectual - I just take pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sandorfi Bekijk bericht
            Mooi met die vlek dezelfde grootte van zijn kop.
            Veel minder met die struiken ervoor.
            Croppen tot die hoogte (planten volledig weg) zou mi een sterker beeld leveren.
            Zelfde opvatting en er zal geen perfecte foto uit voortvloeien, dus... over naar de volgende
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Btw gaat de titel over je foto of over jezelf?

Comment

Als er een schooltje in de weg stond om een goede compositie te bekomen, had je dat
                kunnen neer maaien, of iets beschaafder te werk gaan en wachten tot ze weg waren.
                Fotografie heeft ook iets met geduld te maken, met het moment....

Comment

Als ik wat foto's gemaakt heb en ik open die op m'n pc, moet ik minstens "yessss" kunnen zeggen of de foto is voor mij niet geslaagd. Het mag er dan voor jan-en-alleman een "aardige" foto uitzien, als ik het "yesss"-gevoel er niet bij krijg, kieper ik hem, letterlijk, in een fractie van een seconde in de prullenmand.
                  M'n vriendin die dan meekijkt zegt dan: "allez, je gaat da toch allemaal niet wegdoen, 't zijn toch mooie foto's?" En ik zeg dan: "Als ik het nu geen wauw-foto vind, dan zal ik dat binnen een jaar ook niet doen. Hup, weg ermee"...
                  Uiteindelijk wil ik foto's overhouden waar ik blijvend content mee zal zijn.

Het is niet voor niets dat je in het begin van je workflow 'moet' bepalen of je een foto geslaagd of niet vind. Daarna ga je pas aan de slag met fine-tuning/nabewerking. Want aan het eind van de rit krijg je toch alleen maar frustratie, want dan heb je er al je werk aan gedaan.

Zoals Doudeke zegt: een goede foto nemen is het goede moment afwachten. Want wat is een foto? Juist: een "moment"-opname... dan wacht je gewoon best dat "goed" moment af!
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Hartelijk dank voor de commentaren.

Ik wou een derde keer teruggaan, maar dat was geen optie meer.
                    Er was net een ernstig werkongeval gebeurd (rechtover de tijgers) en iedereen moest plaats maken voor de ziekenwagen en het MUG-team.

Maar dank je voor de tip. Ik zal de volgende keer ook maar direct mijn prullenbak aanspreken, want het is inderdaad frustrerend als je probeert en het lukt maar niet.

KVM77: die gaat over ons allebei

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vaynese Bekijk bericht
                      KVM77: die gaat over ons allebei
                      Rrrrrrrrrrr

Comment

Working...
                      X