Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vind ik in ieder geval veel mooier dan die zwart-witte. Ze zeggen nu al zolang dat ze die
schildpad daar gaan weghalen, wegens beschadiging door het weer en spelende kinderen
die hier niet direct een kunstwerk in zien. Maar zolang het daar staat... mooie foto.
laat de kinderen nu eens met jan zijn speeltje spelen zo komen ze in aaraking met kust zonder de grote K , die er voor kinderen niet bij hoort, zij zitten immers vol kunst, maar de kunst is net het er te laten uitkomen.
maar dit gezegt zijnde gaan we eens iets zeggen over de foto hé, ik vind hem beter dan je vorige de compo vind ik goed, tevens als het licht dat op de schildpad valt, jammer vind ik de linker kant die wat te fel licht heeft , dus mss had je beter enkele sappen naar lings gezet en de camera wat meer naar rechts kunnen draaien.
Comment