Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ronde van België

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ronde van België

Vandaag vond de slotrit plaats van de Ronde van België. Moest eigenlijk studeren voor de examens, maar kon het niet laten toch foto's te gaan trekken. Heb voor de eerste keer getracht in RAW te trekken en zelf de foto te bewerken. De foto is getrokken met een zware onderbelichting, maar omdat ik geen geweldige lens heb was dit een van de enige aanvaardbare foto's. Heb hem van onderbelicht naar onderstaand gekregen, maar vind het precies een pak minder dan mijn foto van een andere wedstrijd (in Jpeg toen nog). Het probleem lijkt me hier vooral ruis te zijn??

Last edited by xJOMAx; 29 mei 2011, 20:51.
    Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Re: Ronde van België

Niemand een idee?
    Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xJOMAx Bekijk bericht
      Niemand een idee?
      Sorry, neen. Ik ben zelf net van jpeg naar RAW overgestapt maar ik vind het juist een verbetering.
      Het enige wat ik kan bedenken is dat door onderbelicht te zijn je ook geen detail hebt en dat daardoor die ruis ontstaat, maar dat is een beetje een gok van me.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
        Sorry, neen. Ik ben zelf net van jpeg naar RAW overgestapt maar ik vind het juist een verbetering.
        Het enige wat ik kan bedenken is dat door onderbelicht te zijn je ook geen detail hebt en dat daardoor die ruis ontstaat, maar dat is een beetje een gok van me.
        Dat is exact wat ik zelf ook dacht, maar het is ook maar een gok. Toch bedankt!

Comment

Working...
        X