Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The kiss of the spider..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The kiss of the spider..

    Denk dat de foto duidelijk genoeg is. Aan het stuifmeel op de spin kunnen we zien dat de bij zich niet zomaar gewonnen heeft gegeven. Heb de bloem wel op voorzichtig op een zwart blad gelegd daar de wind vandaag nogal sterk staat. De rest van de familie liep in een brede boog om de tuintafel heen.



    deze is scherper aan het hoofd en verder iets meer gecropt



    en nog een poging tot zwartwit van een foto die in kleur niet zo goed tot zijn recht kwam, maar de spin staat er wel leuk op



    Fujifilm finepix S1000
    Last edited by ben antoniw; 29 mei 2011, 22:43. Reden: Z-W versie

  • #2
    Re: The kiss of the spider..

    mooie foto enkel ik persoonlijk vind het achterste van de bij scherper dan het hoofd, vind ik spijtig.
    Maar zo'n foto trekken kost veel geduld, ik kan er van meespreken
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

    Comment


    • #3
      Re: The kiss of the spider..

      Geduld is hier inderdaad een schone zaak. wat betreft scherpstelling denk ik dat ik beperkt ben door mijn toestel wat toch eerder een verdelde point and shoot is waar je wat betreft macro toch overgelevert bent aan de grillen van het toestel.
      Maar we zijn op de uitkijk voor beter gerief.
      Last edited by ben antoniw; 29 mei 2011, 20:08.

      Comment


      • #4
        Re: The kiss of the spider..

        Zeker een mooie, prima kleuren, de lichtinval zat wat tegen (schaduwen).
        Een echte 'actiefoto'
        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: The kiss of the spider..

          had het midden ook graag lichter. Buiten dat ik moest opletten met schaduw van het toestel. (is op ong. 2cm getrokken) werkte de spin niet echt mee. Ben hem beginnen porren met een stokje maar heeft toen de benen genomen.

          Comment

          Working...
          X