Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi , heel mooie compo ook, misschien het wit iets witter ? maar das persoonlijke mening.
Ik kijk dan vooral naar de zolen van de schoenen, misschien dat ze dan te fel lijken op te lichten dat kan ook.
Ik zou dat proberen, zijn ze te fel tegen de rest dan laat je het zo, hele mooi foto
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
bij de eerste kan je je nog voorstellen dat iemand de schoentjes daar zo heeft achtergelaten.
het is dus een opname van de werkelijkheid.
bij de tweede snapt iedereen dat de schoentjes daar zo gezet zijn voor de foto.
en dat maakt de foto eerder flauwtjes.
Stilletjes, (te) laat thuis, oeps, trap kraakt, schoentjes uit en op kousevoeten naar boven... mooi! (ja, ik heb 2 puberdochters )
Doe mij maar de eerste, veel rustiger en "echter". Mooi qua licht en sfeer ook.
Niemand wordt graag verraden door zijn krakende schoenen. Dus die eerste. Daar zijn ze
heel mooi het zwijgen opgelegd. Dus heb je een mooi verhaaltje. (De tweede doet daar
helaas afbreuk aan.)
Comment