Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalmthoutse heide

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kalmthoutse heide

    Naar aanleiding van de rampzalige brand op de heide ben ik nog eens gaan kijken naar de foto's die ik er in maart maakte. Ik hoop dat de natuur zich er snel herstelt want het was er toen prachtig om te wandelen!









  • #2
    Re: Kalmthoutse heide

    mooie reeks, waar die mensen (en beest) niet zo in passen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Kalmthoutse heide

      Heel mooie reeks, spijtig genoeg zal het een zeer lange tijd duren vooralleer de natuur zich zal herstellen, en vooralleer er waar toegang tot de heide zal zijn.
      Groetjes
      Renée

      Comment


      • #4
        Re: Kalmthoutse heide

        De 3de foto is er inderdaad te veel aan maar ik wou zo graag mijn man en onze hond eens op 't forum

        De 2de staat erbij om aan te tonen dat de Kalmthoutse Heide een prachtig wandel en natuurgebied is (was) Waar heel veel geïnvesteerd werd om een evenwicht te vinden tussen ruimte voor mensen enerzijds en voor de natuur anderzijds.

        Groetjes, Chris.

        Comment


        • #5
          Re: Kalmthoutse heide

          Ik vind de eerste twee foto's wel geslaagd en vind op de tweede foto de personen echt niet storen maar das misschien een persoonlijke keuze hé.
          Groeten Benny
          D7000 en en enkele lenzen.
          Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

          Comment


          • #6
            Re: Kalmthoutse heide

            Eén en twee zijn mooie, prima kleuren
            Echt zonde, het zal een tijdje duren voor de natuur zich heeft hersteld.
            Photography is an art of observation.

            Comment


            • #7
              Re: Kalmthoutse heide

              hoe zouden die plekken er nu uitzien...
              dslr4dummies

              Comment


              • #8
                Re: Kalmthoutse heide

                De eerste foto is prachtig!
                Ik hoop dat er volgend jaar al terug wat te fotograferen valt... zo jammer

                Comment


                • #9
                  Re: Kalmthoutse heide

                  De eerste twee foto's vind ik mooi.
                  Voor mij passen de personen er in de tweede foto echt wel bij: ze komen precies van onder de bomen gewandeld en maken de dimensies van de natuur ook duidelijk.
                  De derde foto vind ik wat minder omdat het gezicht (te) hard belicht wordt.
                  Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kalmthoutse heide

                    De twee eersten zijn dus DE foto's, de derde is er eentje voor het familiealbum en "dag man, je staat (zit) er goed op hoor en op BD geweest !"
                    Of die personen daar nu bij zijn of af moeten laat ik aan de auteur. Het zijn wel twee natuuropnamen dus in feite is het best zonder personen Goede opnames
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kalmthoutse heide

                      Voor mij ook foto 1 en 2, met lichte voorkeur voor 2 wegens minder druk. De personen storen niet in 2. Is/was blijkbaar een mooi natuurgebied waar reeds heel wat foto's over verschenen zijn. Ik ben er nog nooit geweest en zal er de komende jaren waarschijnlijk ook niet moeten komen om mooie foto's te maken . Heel veel regen en vooral veel tijd zal dit gebied nodig hebben, vooral als je leest dat er nu nog sporen te zien waren van de brand van 1996, die veel minder erg was.
                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kalmthoutse heide

                        De eerste is heel mooi... en nog van voor de tijd dat ik daar sigaartjes ging paffen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kalmthoutse heide

                          Oorspronkelijk geplaatst door dslr4dummies Bekijk bericht
                          hoe zouden die plekken er nu uitzien...
                          Is t echt zo erg ? Hopelijk zijn er niet teveel dieren gestorven. Wat was de oorzaak eigenlijk ?

                          Een paar werken terug had ik er nog een romantische pick-nick, onwezenlijk eigenlijk.
                          Canon-man. Concerten en natuur.
                          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kalmthoutse heide

                            Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                            ......( Wat was de oorzaak eigenlijk ?

                            Een paar werken terug had ik er nog een romantische pick-nick, onwezenlijk eigenlijk.
                            inderdaad!!
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kalmthoutse heide

                              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                              ( Wat was de oorzaak eigenlijk ?

                              Een paar werken terug had ik er nog een romantische pick-nick, onwezenlijk eigenlijk.
                              Een kaarsje dat is blijven na smeulen, waarschijnlijk na een romantische picknick.

                              Comment

                              Working...
                              X