Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
doe mij maar foto 1. De compositie vind ik wel knap, de grote groene bomen die het huisje lijken op te slorpen. Of te verdedigen, hoe je het bekijkt. Foto 2 is nietszeggend. Jammer van de verlichtingspaal. Misschien vanuit een andere hoek?
doe mij maar foto 1. De compositie vind ik wel knap, de grote groene bomen die het huisje lijken op te slorpen. Of te verdedigen, hoe je het bekijkt. Foto 2 is nietszeggend. Jammer van de verlichtingspaal. Misschien vanuit een andere hoek?
Foto 1 en foto 2 zijn dezelfde hoor, alleen is foto 2 een uitgesneden foto.
Er is nog wat werk aan de winkel Nathalie ! Ik zie wel dat je naar een compo zoekt en dat is al positief. Nu nog het licht en het contrast leren aanpassen. Ga niet liggen muggeziften over dat "eenzaam huisje" alleen je voorstelling is geen "eenzaam huisje"
Comment