Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Renske ik zou graag een beetje uitleg hebben ,
Ik heb zitten puzzelen en volgens mij zie ik jou met de camera en bomen enz ,
Maar ik dacht eerst dat het de maan was
maak mij eens wat wijzer A.U.B
Ik wil er graag meer van weten
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Speciaal ... Doet me denken aan zo'n reuzenknikker waar we vroeger zot van waren en zeker niet wilden verliezen ...
Vraag me alleen af als de zwarte partijen niet te zwart zijn .
Groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Renske ik zou graag een beetje uitleg hebben ,
Ik heb zitten puzzelen en volgens mij zie ik jou met de camera en bomen enz ,
Maar ik dacht eerst dat het de maan was
maak mij eens wat wijzer A.U.B
Ik wil er graag meer van weten
grt,
Pimpeltje
Speciaal ... Doet me denken aan zo'n reuzenknikker waar we vroeger zot van waren en zeker niet wilden verliezen ...
Vraag me alleen af als de zwarte partijen niet te zwart zijn .
Groeten,
deka
waar is de tijd naar toe dat we als kliene paggaders nog blij waren met een knikker
eerst en vooral vil ik bouk,pimpeltje,plaatwerker,raymond,
dank u raymond, is dat dan ook aan de muur? ik heb een plaats gevonden waar ik enkele (een 15 tal) van mijn werken mag tentoon hangen.
Dat "villen" Renske... wete gij da da szeer doe !
Ja Renske, een designfoto omschrijf ik steeds als "in aanmerking komend voor aan de wand" dus ook op tentoonstellingen allerhande. Vele mensen zijn steeds opzoek naar gepaste "werken" voor hun interieur en dit zijn "werken" (of is een werk) die daar voor in aanmerking komen Het "werk" wel in een gepast kader presenteren want dit is eveneens heel belangrijk
Dat "villen" Renske... wete gij da da szeer doe !
Ja Renske, een designfoto omschrijf ik steeds als "in aanmerking komend voor aan de wand" dus ook op tentoonstellingen allerhande. Vele mensen zijn steeds opzoek naar gepaste "werken" voor hun interieur en dit zijn "werken" (of is een werk) die daar voor in aanmerking komen Het "werk" wel in een gepast kader presenteren want dit is eveneens heel belangrijk
oeps ben niet van plan jullie te villen hoor, ( daarvoor ben ik te vrede lievend) ik wil jullie gewoon bedanken
dank je wel voor je verdere uitleg, ik ga hier zeker rekening mee houden.
Comment