Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonder woorden
Collapse
X
-
-
Re: Zonder woorden
Inderdaad, wat druk, maar voor mij mooie omzetting naar zw-wit door het contrast bekertje iets overbelicht
groetjes
Renée
-
Sluit mij aan bij Bjorn. Persoonlijk zou ik de foto donkerder maken, zodat het wat harder overkomt. Zou volgens mij goed passen bij het trieste verhaal van de man die vraagt om water voor zijn plantjes.
Comment
-
Drukte stoort hier helemaal niet. De omzetting naar zw/w past hier perfect. Uitbundige kleuren (van de bloemen) zouden hier niet gepast hebben bij het onderwerp. En het uitgebrande van het bekertje.... misschien is hier nog wel een mouw aan te passen door één of andere bewerking.
Groetjes
Comment
-
Compo en keuze voor ZW vind ik heel goed.
Indien ik fotograaf was geweest, dan had ik wellicht voor een kleinere F-waarde gekozen om de achtergrond wat vager te krijgen. Maar, ik vermoed dat jij hier bewust niet voor gekozen hebt en dat is natuurlijk de keuze van de fotograaf (die ik ook respecteer... )
Comment
-
-
Drukte stoort mij ook niet hoor. Denk ook dat het met het zwart-wit te maken heeft. Mooi omzetting.
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
Comment
-
mooie foto
iets waar ik van hou, maar wat ik zelf nog nooit geprobeerd heb,
te weinig lef, bang voor eventuele reacties
dus...knap gedaan!
mvg. HansAlleen mensen met fantasie,
hebben oog voor de werkelijkheid.
Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtDrukte stoort hier helemaal niet. De omzetting naar zw/w past hier perfect. Uitbundige kleuren (van de bloemen) zouden hier niet gepast hebben bij het onderwerp. En het uitgebrande van het bekertje.... misschien is hier nog wel een mouw aan te passen door één of andere bewerking.
GroetjesKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtDrukte stoort hier helemaal niet. De omzetting naar zw/w past hier perfect. Uitbundige kleuren (van de bloemen) zouden hier niet gepast hebben bij het onderwerp. En het uitgebrande van het bekertje.... misschien is hier nog wel een mouw aan te passen door één of andere bewerking.
Groetjes
groetjes
renske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtDrukte of niet, dat is persoonlijk. Wel zou ik er boven een paar centimeter van af doen
om de man iets prominenter in beeld te krijgen. Mooie omzetting, dat zeker.
Photography is an art of observation.
Comment
-
Het bekertje ziet er niet meer zo uitgebrand uit maar wat het croppen betreft kan ik mij echt niet uitspreken, zie zowel de eerrste als de tweede graag.
groetjes
Renée
Comment
Comment