Dit is mijn eerste poging tot een geslaagde hdr foto. Commentaar en tips zijn zeker welkom!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
HDR poging
Collapse
X
-
-
Re: HDR poging
Oorspronkelijk geplaatst door dameert Bekijk berichtDit is mijn eerste poging tot een geslaagde hdr foto.
kijk eens naar andere HDR opnamen hier op de site.
gebruik ook zoeken, er is genoeg info over HDR.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmeen je dat nou echt?
kijk eens naar andere HDR opnamen hier op de site.
gebruik ook zoeken, er is genoeg info over HDR.
grt,bouk.
Comment
-
Het heeft wel iets ,maar het is er over, veel te flets,een HDR heeft de bedoeling het bereik te vergroten tussen de donkere en de lichte delen in de foto,hier is niets te zien van donkere tinten,de foto op zich heeft mooie mogelijkheden,dus ik zou dit nog eens overdoen en eerst eens andere HDR foto's bekijken, Succes Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Lijk inderdaad meer op een tekening dan om een HDR foto.
Ik ben ook niet echt een fan. Om hem toch iets beter te maken zou ik onderaan een heel stuk croppen.
Dan is hij voor mij toch iets beter. Voor betere HDR foto's te maken heb ik niet echt tips, want ik heb dit zelf nog nooit gedaan. Maar je vind er vast wel wat als je wat rondzoekt op het forum.Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment
-
-
Dit is totaal niet mijn ding
Ik vind dit lelijk
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Laten we zeggen iets geprobeerd, en zou toevallig nog kunnen lukken ook Maar niet deze ! HDR is geen speeltje, dat heeft een functie en die functie heeft als doel een bepaald resultaat te realiseren die door normale opnames niet kunnen gerealiseerd worden.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Foto is helaas niet bijster geslaagd, qua compositie en zo. Een licht HDR sausje zou hem
misschien iets mooier of dramatischer kunnen maken, maar je hebt ze nu verzopen in een
HDR bad.
Zelfs EHBO kan ze niet meer redden.
Maar niet te lang rouwen. En vlug op zoek gaan naar iets nieuws. Vergeet daarbij de HDR
en ga op zoek naar een betere compositie, een aanlokkelijker beeld, zoiets. Succes.
Comment
Comment