Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemen uit Corsica

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloemen uit Corsica

    wat vinden jullie ervan?
    tips kan ik altijd gebruiken!
    Aja en deze foto's zijn niet nabewerkt






  • #2
    Re: Bloemen uit Corsica

    De eerste vind ik de mooiste,heel mooie compo,de tweede mist precies een beetje scherpte,de derde is ook mooi, maar ik zou bovenaan een stuk weghalen teveel nietszeggende ruimte tov je tulpje,ik vind het ook jammer dat je tulp links een beetje teveel van haar blaadje mist tov de rechterkant. Je hebt in alle drie ook nogal wat last van ruis,stonden je isowaardes te hoog? Het is handig om je gegevens erbij te plaatsen zo kan men gerichter helpen.Zeker niet slecht hoor dit zijn alleen tips ter verbetering. Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

    Comment


    • #3
      Re: Bloemen uit Corsica

      Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
      De eerste vind ik de mooiste,heel mooie compo,de tweede mist precies een beetje scherpte,de derde is ook mooi, maar ik zou bovenaan een stuk weghalen teveel nietszeggende ruimte tov je tulpje,ik vind het ook jammer dat je tulp links een beetje teveel van haar blaadje mist tov de rechterkant. Je hebt in alle drie ook nogal wat last van ruis,stonden je isowaardes te hoog? Het is handig om je gegevens erbij te plaatsen zo kan men gerichter helpen.Zeker niet slecht hoor dit zijn alleen tips ter verbetering. Grtjes Francine
      Ik gebruik altijd het fototoestel van mijn papa en heb nog geen tijd gevonden te kijken hoe je deze moet instellen, mijn iso-waarde staat inderdaad veel te hoog en ga binnenkort eens zoeken hoe ik dit kan aanpassen ben echter compleet onwetend op vlak van fotografie en probeer het mooiste ervan te maken door te profiteren van het licht en de compositie zo goed mogelijk neer te zetten ondanks het feit dat ik met standaardinstellingen werk.

      Comment


      • #4
        Re: Bloemen uit Corsica

        Je mag maar 1 topic met maximum 3 foto's posten in de beginnershoek per dag.
        Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

        Comment


        • #5
          Re: Bloemen uit Corsica

          Oorspronkelijk geplaatst door Yara Bekijk bericht
          Ik gebruik altijd het fototoestel van mijn papa en heb nog geen tijd gevonden te kijken hoe je deze moet instellen, mijn iso-waarde staat inderdaad veel te hoog en ga binnenkort eens zoeken hoe ik dit kan aanpassen ben echter compleet onwetend op vlak van fotografie en probeer het mooiste ervan te maken door te profiteren van het licht en de compositie zo goed mogelijk neer te zetten ondanks het feit dat ik met standaardinstellingen werk.
          In dat geval ben je al aardig op weg om mooie foto's te maken,als je tijd hebt,probeer dan eens manueel in te stellen met wat oefening kun je heel wat creatiever gaan fotograferen,maar je moet er idd wat tijd voor hebben,dat komt wel, Grtjs Francine
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

          Comment


          • #6
            Re: Bloemen uit Corsica

            Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
            In dat geval ben je al aardig op weg om mooie foto's te maken,als je tijd hebt,probeer dan eens manueel in te stellen met wat oefening kun je heel wat creatiever gaan fotograferen,maar je moet er idd wat tijd voor hebben,dat komt wel, Grtjs Francine
            denk dat ik er deze zomer eens ga invliegen, zou ook graag een kleine telelens kopen, we zien wel

            Comment


            • #7
              Re: Bloemen uit Corsica

              Voor mij nummer 2. Ik vind die bloem en compo echt mooi. Iets scherper had wel gemogen, maar
              eigelijk stoort het mij niet zo.
              Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
              Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

              Comment


              • #8
                Re: Bloemen uit Corsica

                Oorspronkelijk geplaatst door Yara Bekijk bericht
                [...] probeer het mooiste ervan te maken door te profiteren van het licht en de compositie zo goed mogelijk neer te zetten ondanks het feit dat ik met standaardinstellingen werk.
                Goed

                Comment


                • #9
                  Re: Bloemen uit Corsica

                  Corsica het bloemeneiland bij uitstek.
                  dan valt je keuze mij wat tegen hoor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bloemen uit Corsica

                    Komen zo rechtstreeks uit de camera ? Dan had nabewerking niet slecht geweest ! Twee is sowieso onscherp en onscherp = prullemand. Drie kon wat meer licht verdragen. Eén is de beste
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X