Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afspanning

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • afspanning

    Impressies uit een slaperig boerendorpje.
    Welke van de drie is het best?
    Alvast bedankt om te kijken!






  • #2
    Re: afspanning

    Ik vind -persoonlijk- dat er op elk van de drie foto's een storend element is.
    De tweede is de beste foto van de drie, maar misschien kan je bijsnijden zodat die ijzerdraad/dat hek niet meer te zien is.

    Comment


    • #3
      Re: afspanning

      Foto 1; je compo is hier niet ok,de bomen zijn bovenaan afgesneden en dat oogt niet zo mooi
      Foto 2; heeft een heel wat betere compo,maar zal pas echt mooi worden als je cropt onderaan tot aan het begin van je afsluiting,je mag ook gerust met een kleiner diafragmaopening fotograferen,dan krijg je een grotere scherptediepte,wat voor een landschap toch wel mooi is.Je wordt bij deze het landschap mee ingenomen en dat is mooi,maar dan moet er ook wel iets van te zien zijn,links in de kijkrichting ontbreekt er een beetje,horizontaal kadreren was hier dus voor mij de boodschap.
      Foto3; voor mij id deze de beste van de drie,je hebt een landschap,is ook wat scherper,maar ik zou hier croppen tot boven de horizontale linten zodat je foto rustiger wordt.Probeer maar eens, veel succes ermee, Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

      Comment


      • #4
        Re: afspanning

        bedoel je het ongeveer zo Francine?
        Heb rekening gehouden met je 3 opmerkingen:
        - bomen niet afgesneden
        - crop tot boven de lijnen
        - kijkrichting in het landschap

        Comment


        • #5
          Re: afspanning

          Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
          Foto 1; je compo is hier niet ok,de bomen zijn bovenaan afgesneden en dat oogt niet zo mooi
          Foto 2; heeft een heel wat betere compo,maar zal pas echt mooi worden als je cropt onderaan tot aan het begin van je afsluiting,je mag ook gerust met een kleiner diafragmaopening fotograferen,dan krijg je een grotere scherptediepte,wat voor een landschap toch wel mooi is.Je wordt bij deze het landschap mee ingenomen en dat is mooi,maar dan moet er ook wel iets van te zien zijn,links in de kijkrichting ontbreekt er een beetje,horizontaal kadreren was hier dus voor mij de boodschap.
          Foto3; voor mij id deze de beste van de drie,je hebt een landschap,is ook wat scherper,maar ik zou hier croppen tot boven de horizontale linten zodat je foto rustiger wordt.Probeer maar eens, veel succes ermee, Grtjes Francine
          Volledig akkoord
          Photography is an art of observation.

          Comment


          • #6
            Re: afspanning

            Afgaande van wat je wil weergeven volgens je uitleg is de derde inhoudelijk de beste. Onderaan is er een stuk te veel in beeld dat niets bijdraagt in het geheel. Zou de onderste dwarsband of de twee onderste afsnijden. Eentje zou ik zeker overhouden omdat deze de diepte bepaald
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X