Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communicantje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Communicantje

    Onlangs heb ik voor een kennis communiefoto's getrokken. Het was mijn eerste 'opdrachtje'. Ik vond dit een van de betere die er bij was. Wat vinden jullie?

    Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

  • #2
    Re: Communicantje

    Het ventje staat er mooi op maar probeer een achtergrond te zoeken die wat minder storend is, heel belangrijk bij deze soort fotografie,anders je model wat verder van de achtergrond plaatsen en fotograferen met een open diafragma,bvb 4 of 5.6 naargelang de mogelijkheden van je lens.Zo krijg je een grotere Dof en wordt je model meer uit de achtergrond geisoleerd.Anders zeker geen slecht resultaat hoor voor een eerste keer,mooi gedaan Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

    Comment


    • #3
      Re: Communicantje

      Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
      Het ventje staat er mooi op maar probeer een achtergrond te zoeken die wat minder storend is, heel belangrijk bij deze soort fotografie,anders je model wat verder van de achtergrond plaatsen en fotograferen met een open diafragma,bvb 4 of 5.6 naargelang de mogelijkheden van je lens.Zo krijg je een grotere Dof en wordt je model meer uit de achtergrond geisoleerd.Anders zeker geen slecht resultaat hoor voor een eerste keer,mooi gedaan Grtjes Francine
      Je hebt gelijk. Jammer genoeg was mijn telelens op het moment van de foto's defect en moest ik mijn oude kitlens gebruiken. Deze is dan ook verkocht en de 18-55mm is aangekocht. Vond deze foto toch nog de moeite waard door de compo.
      Bedankt voor je commentaar steeds bij mijn foto's!
      Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

      Comment

      Working...
      X