Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ontluchten.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ontluchten.

    Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
    Hoe kom je daar nu bij dat beestjes van dat genre het niet goed doen in de Beginnershoek?
    Ik zie geregeld heel fraaie ook al is daaraan soms best wat te sleutelen en/of wat van te
    leren. Eveneens bij deze en dat zal wellicht ook je bedoeling zijn geweest.

    Laat ik daaraan toevoegen dat ik deze pelikaan in dat mooie licht een andere (vierkante)
    uitsnede zou hebben gegeven. In ieder geval zou ik de weerspiegeling van vleugels en kop
    hebben afgesneden. Dat levert voor mij een aangenamer compositie met een duidelijker
    aandacht voor de vogel (in plaats van voortdurend de aandacht te moeten verleggen van
    vogel naar evenbeeld).
    Ja sorry Plaatwerker, ik blijf bij mijn vaststelling (mening), dieren uit een park hebben minder belangstelling "omdat het dieren in een park zijn", ooit gelezen. Ik kon er een vierkante uitsnit van maken die inderdaad ook heel aantrekkelijk is, heb dit niet gedaan = een keuze. Wat het "donker" betreft dit is ook een voorkeur, nogmaals ik hou van contrast en wanneer door mooi speciaal licht zich daar de mogelijkheid toe biedt is deze weergave mijn favoriete voorkeur !
    Francinne, het is u vergeven, met driemaal baden in de zee NU ben je er vanaf

    Iedereen bedankt voor de reacties
    Wie ooit eens Planckendael bezoekt, geef een seintje !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #17
      Re: Ontluchten.

      hij lijkt wel zijn spieren te checken in de weerspiegeling, mooi vastgelegd en de donkere omgeving licht de vogel helemaal op, ik vind het tof dat er eens iemand durft af te wijken van de algemeen aangenomen "goede" foto's, verandering van spijs doet eten zeg ik altijd, mooie plaat
      turbito
      canon 1000D 18-55; tamron 70-300 usd vc; 18-200

      Comment

      Working...
      X