Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reiger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Reiger

    Bij deze zweer ik plechtig om geen enkele foto meer op automatische stand te nemen
    Wat is trouwens het verschil tussen "de groene stand" en de P-stand? In de P stand kan ik ook sluitertijd en diafragma niet aanpassen. Dat wordt ook automatisch gekozen. Waar ligt dan het verschil?
    http://www.yonaweb.be/passero
    Flickr Photostream

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Passero
      Bij deze zweer ik plechtig om geen enkele foto meer op automatische stand te nemen
      Wat is trouwens het verschil tussen "de groene stand" en de P-stand? In de P stand kan ik ook sluitertijd en diafragma niet aanpassen. Dat wordt ook automatisch gekozen. Waar ligt dan het verschil?
      Jawel, dat kan je wel. In de P-stand.
      Draaien aan het duim-wiel.
      Dan ga je automatisch in de P*-stand.
      Disclaimer: ik heb het getest op de d700 - dus evt. is het het wijsvinger-wiel.
      Zoek het eens op in de handleiding.
      Groeten,
      ShaoLynx

      Comment


      • #18
        Re: Reiger

        Je tweede beeld is al heel wat pittiger,en voor mij althans ook goed van kleur,maar je compo heb je hier verkeerd gemaakt,je reiger had links juist meer ruimte mogen hebben,nu kijkt hij tegen het kader aan en dat moet je proberen te vermijden.Ik raad je ook aan de auto-stand te laten liggen,experimenteer maar gerust er op los,je gaat er heel wat van opsteken ,in het begin is het een beetje moeilijk,maar na een poosje ga je veel betere foto's maken dan op automatisch,het is een kwestie van vallen en opstaan,in het begin vooral veel vallen,maar oefening en gerichte hulp van het forum gaan je een heel stuk vlugger vooruit helpen dan wanneer je op automatisch blijft hangen.Veel succes hoor. Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

        Comment


        • #19
          Re: Reiger

          Van die compositie heb je gelijk... Nu kijkt de reiger naar de rand...

          Bedankt voor commentaar allemaal. Heb er al veel aan gehad.
          http://www.yonaweb.be/passero
          Flickr Photostream

          Comment

          Working...
          X