Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wa's da ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wa's da ?

    Vraagt deze zwarte mannetjesaap zich af. Ik wou hem helpen (zoals op BD) maar hij begreep mijn taal niet en ik vroeg wie hij was, zijn naam.... blijft tot nu nog steeds onbeantwoord Ben geregeld bezoeker van Planckendael (wie volgt weet dit al) en dacht nu trek ik die beestjesschuif eens open. Nam niet de gemakkelijkste om te tonen.



    Zoals steeds dank voor de kijk en de schrijf.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Wa's da ?

    't Is jammer dat de ogen niet te zien zijn.
    Maar wel leuk voor een anecdotische serie.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Wa's da ?

      het scherpstellen op de ogen was hier ook geen makkie neem ik aan !?
      knap
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Wa's da ?

        Ik volg Plaatwerker wat de ogen betreft, maar het zal zeker geen makkelijke geweest zijn... Zoals je weet, ben ik enkele weken geleden ook naar Planckendael geweest en heb ik ondervonden dat het daar allesbehalve ideaal is om te fotograferen. Goed gedaan, dus!
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Wa's da ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
          Ik volg Plaatwerker wat de ogen betreft, maar het zal zeker geen makkelijke geweest zijn... Zoals je weet, ben ik enkele weken geleden ook naar Planckendael geweest en heb ik ondervonden dat het daar allesbehalve ideaal is om te fotograferen. Goed gedaan, dus!
          Dit had ik een beetje verwacht Nelita. Nochtans zijn de ogen wat mij betreft voldoende zichtbaar hoor, te weten zwart in zwart ! Ik zou nog wat meer kunnen oplichten maar krijg je een grijze aap (gezicht) en dat is niet de bedoeling. Het zal wel afhangen van de ingesteldheid van ieders beeldscherm, daarom vermelde ik dat het niet de gemakkelijkste is om te oordelen en te bekijken - en op 't eerste zicht lijkt dit wel gemakkelijk te zijn (klassiek gezien). Het is het contrast dat hier de overbrugbare rol moet spelen. Alle respect voor jullie mening hoor
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Wa's da ?

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Dit had ik een beetje verwacht Nelita. Nochtans zijn de ogen wat mij betreft voldoende zichtbaar hoor, te weten zwart in zwart ! Ik zou nog wat meer kunnen oplichten maar krijg je een grijze aap (gezicht) en dat is niet de bedoeling. Het zal wel afhangen van de ingesteldheid van ieders beeldscherm, daarom vermelde ik dat het niet de gemakkelijkste is om te oordelen en te bekijken - en op 't eerste zicht lijkt dit wel gemakkelijk te zijn (klassiek gezien). Het is het contrast dat hier de overbrugbare rol moet spelen. Alle respect voor jullie mening hoor
            Vandaar ook mijn besluit: goed gedaan!
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Wa's da ?

              lol, hij kijkt scheel, goed vastgelegd
              turbito
              canon 1000D 18-55; tamron 70-300 usd vc; 18-200

              Comment


              • #8
                Re: Wa's da ?

                Ik vind in deze prent de ogen niet zo belangrijk. Hier is het het verhaal dat primeert. Die
                aap met zijn levensvragen dus. Hij heeft wat anders aan zijn hoofd. En dat is heel mooi;
                ook zonder rechtstreeks contact met de kijkers, misschien wel juist zonder de kijkers en
                mét de concentratie.

                Comment


                • #9
                  Re: Wa's da ?

                  ja G.R die heb je er toch weeral eens even goed opgezet
                  eos 600 d
                  lens 18-135 canon 10-22canon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wa's da ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door turbito Bekijk bericht
                    lol, hij kijkt scheel, goed vastgelegd
                    Zo kort bij iets bestuderen, dan kijken wij ook scheel hé Turbito !
                    Goede opmerking

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Ik vind in deze prent de ogen niet zo belangrijk. Hier is het het verhaal dat primeert. Die
                    aap met zijn levensvragen dus. Hij heeft wat anders aan zijn hoofd. En dat is heel mooi;
                    ook zonder rechtstreeks contact met de kijkers, misschien wel juist zonder de kijkers en
                    mét de concentratie.
                    Dit is een kanjer en een voorbeeld van beeldanalyse Meer heb ik hier niet aan toe te voegen.
                    Dank je Louis

                    Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk bericht
                    ja G.R die heb je er toch weeral eens even goed opgezet
                    Enkel te bereiken door heel veel geduld Palac. En zwart is altijd moeilijk !
                    Dank voor je appreciatie
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wa's da ?

                      leuk vastgelegd
                      groetjes
                      hilde

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wa's da ?

                        Haak er deze opnieuw achteraan. Dieren in een park zijn minder populair in beoordeling Om een goede opname te maken geen makkelijke opgave net zoals alle andere disciplines. Wie daar van uitgaat nodig ik graag uit ! Dit wil nu niet zeggen dat je de foto moet goedkeuren hoor
                        Hilde, van harte dank voor je reactie
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wa's da ?

                          Ik vind het licht een beetje te hard.

                          Dat het niet simpel is om dieren uit een park te fotograferen, wil ik best geloven.
                          Heb het zelf trouwens nog niet geprobeerd.
                          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wa's da ?

                            Dat zal geen gemakkelijke geweest zijn om te fotograferen,maar dit is een leuke en mooie foto,wat een concentratie heb je hier heel mooi vastgelegd, Mooi hoor Grtjes Francine
                            Zo veel mensen, zoveel meningen
                            Groetjes Francine

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wa's da ?

                              Linsey en Francinne, van harte dank
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                              Comment

                              Working...
                              X