Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Abstract (?)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Abstract (?)

    Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
    Djivan,
    dat moet je zeker eens proberen (met statief he). Ik vind het meer dan de moeite waard!
    Dan zou ik me eerst een statief moeten aanschaffen..... Maak reeds 50 jaar foto's zonder..... Enkel voor videofilmen gebruikt ik iets wat je zou kunnen vergelijken met een statief..... Mocht ik het hier gratis aanbieden.... niemand die het moet hebben.... is ook 35 jaar oud en zo wankel als iets , maar voor filmen nog tamelijk goed.
    Groetjes

    Comment


    • #17
      Re: Abstract (?)

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Dan zou ik me eerst een statief moeten aanschaffen..... Maak reeds 50 jaar foto's zonder..... Enkel voor videofilmen gebruikt ik iets wat je zou kunnen vergelijken met een statief..... Mocht ik het hier gratis aanbieden.... niemand die het moet hebben.... is ook 35 jaar oud en zo wankel als iets , maar voor filmen nog tamelijk goed.
      Groetjes
      Al meer dan 50 jaar ervaring met fotografie? Amaai! Hier sta ik dan met een paar maand ervaring...

      Een statief hoeft niet zo veel te kosten hoor... Ik heb er zelf eentje van een 50-tal euro en werkt perfect...
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

      Comment


      • #18
        Re: Abstract (?)

        Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
        Heel mooi gedaan hoor,abstract en mooi van compo,had ook aan een cd gedacht,mis dus,heel mooi werk hoor. Grtjes Francine
        Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
        knap resultaat
        Bedankt voor jullie reactie, hoor!
        Ik vind het best wel leuk dat heel wat mensen spontaan aan een CD denken, terwijl het er niets mee te maken heeft... Dan moet het inderdaad wel een abstracte foto zijn...
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

        Comment


        • #19
          Re: Abstract (?)

          Mooi vastgelegd. Het lijkt inderdaad wat op een cd met lichtreflectie, ik was eerst aan het twijfelen wat het was. Maakt het wel speciaal.

          Maar ik ben blij dat ik er niet inzit!
          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

          Comment


          • #20
            Re: Abstract (?)

            Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
            Al meer dan 50 jaar ervaring met fotografie? Amaai! Hier sta ik dan met een paar maand ervaring...
            Het is niet omdat je het reeds lang beoefend dat je het volledig meester bent hé. Ik blijf daar hééééél bescheiden in hoor. Na decennia analoge fotografie kon ik herbeginnen hé. Zie maar de handtekening hieronder van deze 'oude' rakker .
            Groetjes

            Comment


            • #21
              Re: Abstract (?)

              Geen idee wat het eigenlijk is, maar het staat prachtig
              Waarom f22 ?
              Photography is an art of observation.

              Comment


              • #22
                Re: Abstract (?)

                Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                Waarom f22 ?
                Vraag ik me ook af maar het resultaat is zeer goed !!
                There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
                (Ansel Adams)

                Comment


                • #23
                  Re: Abstract (?)

                  Prachtig gedaan Nelita! Heel goed vastgelegd. Kleuren en lijnenspel zijn super!

                  Tom
                  Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                  Mijn Website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Abstract (?)

                    Ik zou gezworen hebben dat het i"iets" met een CD was ! Knap gemaakt.
                    Ik wou zeuren over de groenere lijnen rechts boven maar nu ik weet dat het een atractie is ( alhoewel ik het niet kan zien :-) ). TOP foto
                    mvg Bruno D.G.
                    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                    Comment


                    • #25
                      Re: Abstract (?)

                      Oorspronkelijk geplaatst door PEMA Bekijk bericht
                      Vraag ik me ook af maar het resultaat is zeer goed !!
                      Als je F22 neemt dan gaat ook je sluitertijd naar omhoog///Langer tijd bedoel ik.//
                      Maar dat hoefde hier eigenlijk niet als je je iso naar beneden haalt..
                      Dus ik snap dat ook niet eigenlijk....
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #26
                        Re: Abstract (?)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                        Geen idee wat het eigenlijk is, maar het staat prachtig
                        Waarom f22 ?
                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Als je F22 neemt dan gaat ook je sluitertijd naar omhoog///Langer tijd bedoel ik.//
                        Maar dat hoefde hier eigenlijk niet als je je iso naar beneden haalt..
                        Dus ik snap dat ook niet eigenlijk....
                        SchoonSpikke, hoe bedoel je: je iso naar beneden halen? Ik had ISO 100 ingesteld. Lager kan ik niet gaan...
                        Wat uitleg over mijn instellingen: ik heb de foto in manuele modus gefotografeerd. Ik wist dat ik een sluitertijd van ongeveer 13 seconden nodig had (in die tijd deed de attractie ongeveer een volledige ronde). Dan kwam ik uit bij F22.
                        Als je je ISO verhoogt, wordt de sluitertijd toch korter (en die 13 seconden had ik nodig)...
                        Is dit een vreemde redenering? Wat hadden jullie dan anders gedaan? (De attractie staat nog in de buurt, dus ik kan altijd nog eens teruggaan...). Ik ben altijd bereid om iets bij te leren .

                        Pema, Tom M. en Bruno D.G, ook bedankt voor jullie reacties!
                        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Abstract (?)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                          SchoonSpikke, hoe bedoel je: je iso naar beneden halen? Ik had ISO 100 ingesteld. Lager kan ik niet gaan...
                          Wat uitleg over mijn instellingen: ik heb de foto in manuele modus gefotografeerd. Ik wist dat ik een sluitertijd van ongeveer 13 seconden nodig had (in die tijd deed de attractie ongeveer een volledige ronde). Dan kwam ik uit bij F22.
                          Als je je ISO verhoogt, wordt de sluitertijd toch korter (en die 13 seconden had ik nodig)...
                          Is dit een vreemde redenering? Wat hadden jullie dan anders gedaan? (De attractie staat nog in de buurt, dus ik kan altijd nog eens teruggaan...). Ik ben altijd bereid om iets bij te leren .
                          Niemand die iets kwijt kan / wil over mijn instellingen?
                          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                          Comment

                          Working...
                          X