Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste poging in eigen tuintje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste poging in eigen tuintje

Tja de bij is weg en ik heb het hoofd niet scherp

Storende knobbel weggecropt

f/9 1/125sec 50mm
    Last edited by Bruno D.G.; 20 mei 2011, 16:49. Reden: exif bijgevoegd
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Re: eerste poging in eigen tuintje

Begrijp er even niets van "de bij is weg" Ik kijk toch naar de goede foto, zo ja, dan is deze zeer geslaagd alleen dat stokje vooraan (tak) staat lelijk in de weg en net in de kijklijn van de bij.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Begrijp er even niets van "de bij is weg"
      Waarschijnlijk bedoelt Bruno dat er hij het niet meer opnieuw kan doen omdat de bij gaan vliegen is

O.T: Zo onscherp vind ik het hoofdje niet hoor. Inderdaad dat takje kan je misschien nog wegcroppen
      Groetjes,
      Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timpi Bekijk bericht
        Waarschijnlijk bedoelt Bruno dat er hij het niet meer opnieuw kan doen omdat de bij gaan vliegen is

O.T: Zo onscherp vind ik het hoofdje niet hoor. Inderdaad dat takje kan je misschien nog wegcroppen
        Dank je Timpi, zeer attent van u 'k Heb het altijd al gezegd dat ik gene slimme ben (nen dikke sukkelaar)

Comment

Begrijp er even niets van "de bij is weg" Ik kijk toch naar de goede foto, zo ja, dan is deze zeer geslaagd alleen dat stokje vooraan (tak) staat lelijk in de weg en net in de kijklijn van de bij.
          klopt he ze is gaan vliegen

Alvast bedankt voor de opmerikingen
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

IK heb de dikke knobbel weggekropt, of was het dit niet dat jullie bedoelden ?
            Nu vind ik de bij niet meer mooi , ik zal iets fout doen, help !!
            mvg Bruno D.G.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
              IK heb de dikke knobbel weggekropt, of was het dit niet dat jullie bedoelden ?
              Nu vind ik de bij niet meer mooi , ik zal iets fout doen, help !!
              Nee Bruno, bedoelde niet die knobbel maar die tak die tot tegen de bij komt. Zal waarschijnlijk heel moeilijk zijn hem weg te krijgen. Niet van wakker liggen

Comment

Nee Bruno, bedoelde niet die knobbel maar die tak die tot tegen de bij komt. Zal waarschijnlijk heel moeilijk zijn hem weg te krijgen. Niet van wakker liggen
                JA, dat ligt nog niet binnen mijn kunnen, ik denk dat ik de tak er nog even laat bijstaan.
                Moet nog het een en ander leren
                Toch bedankt voor de leuke en leerzame reacties allemaal.
                mvg Bruno D.G.

Comment

Working...
                X