Luchtballonnen lijken altijd zo spectaculair als ze in de lucht gaan en in de lucht hangen ...
Hier mis ik toch ergens een beetje een linkje met de " bewoonde " wereld. Er is geen referentie en hierdoor kan je dus moeilijk inschatten als de ballon al hoog in de lucht zit of eigenlijk nog dicht bij de grond .... Ik mis een beetje actie of spanning bij deze .
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Luchtballonnen lijken altijd zo spectaculair als ze in de lucht gaan en in de lucht hangen ...
Hier mis ik toch ergens een beetje een linkje met de " bewoonde " wereld. Er is geen referentie en hierdoor kan je dus moeilijk inschatten als de ballon al hoog in de lucht zit of eigenlijk nog dicht bij de grond .... Ik mis een beetje actie of spanning bij deze .
groeten,
deka
ja, 't ging vrij snel en onverwachts deze Zeppelin dus 't was helemaal een momentopname!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
deze Zeppelin hing dinsdagavond tijdens de match krc genk- standard luik boven het stadion :-)
dus een een beetje actie of spanning was er op dat moment méér als genoeg hoor :-)
Tweede is inderdaad beter. Maar dat zijn van die dingen die het duiveltje in me naar bo-
ven halen. Krijg daar op de een of andere manier goesting van om er een gaatje in te
knallen. Maar dat mag niet, he.
Comment