Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De bron.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De bron.

    Mooie blauwe lucht en door het tegenlicht valt er veel detail op de bladerstructuur.
    Mooi de zon onder controle gehouden.
    Groetjes,
    Tim

    Comment


    • #17
      Re: De bron.

      Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
      is dit een reactie op mijn post in jouw vorig topic?
      in elk gevan heb je de bron van al ons moois, mooi in beeld gebracht.
      en laat zemaar lullen over flare zo veel ze willen het hoort nu eenmaal bij dit soort plaatjes

      groetjes
      renske
      Over die reactie zit je in de goede richting Renske. Wat ben jij toch een alert iemand
      Lullen heeft hier ook nog een andere betekenis hé Laten we het op "mening" houden !

      Bedankt en ook alle andere getrouwen en nieuwen voor het schrijven Alhoewel ik weinig tot niets merk in deelname aan beoordelingen door nieuwelingen, ook niet bij anderen. Toch wel spijtig dat ze dat niet snappen, alleen met zichzelf bezig
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #18
        Re: De bron.

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Over die reactie zit je in de goede richting Renske. Wat ben jij toch een alert iemand
        Lullen heeft hier ook nog een andere betekenis hé Laten we het op "mening" houden !

        Bedankt en ook alle andere getrouwen en nieuwen voor het schrijven Alhoewel ik weinig tot niets merk in deelname aan beoordelingen door nieuwelingen, ook niet bij anderen. Toch wel spijtig dat ze dat niet snappen, alleen met zichzelf bezig
        Kweenie... ik had in het begin toch wat "schrik" om te reageren op foto's van meer ervaren leden. Gewoon omdat ik minder van kende en geen gefundeerde mening kon geven. Nu reageer ik meer vanuit wat ik al of niet mooi vind.
        Ik denk dat dit voor veel andere nieuwe leden ook zo zou kunnen zijn.

        Wat je foto betreft: klasse!

        Comment


        • #19
          Re: De bron.

          Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
          is dit een reactie op mijn post in jouw vorig topic?
          in elk gevan heb je de bron van al ons moois, mooi in beeld gebracht.
          en laat zemaar lullen over flare zo veel ze willen het hoort nu eenmaal bij dit soort plaatjes

          groetjes
          renske
          Nu ben ik al aan het 'lullen' geweest over flare.....pffffffffffffff.
          Sommigen hebben het toch moeilijk om iets te lezen en nog moeilijker om iets juist te lezen blijkbaar.
          Lezen is toch één van de eerste dingen geweest die men ons leerde in de tijd...... maar ja de tijden veranderen hé.
          Blijkbaar leren sommigen nu eerst lullen ipv lezen, en zeker lullen ipv eerst na te denken
          Als het verstand zit in de l.. dan kan het niet elders zitten zeker ?
          Best hier wegblijven zeker, als ons commentaar toch maar als lullen beschouwd wordt.....
          Last edited by Guest17; 20 mei 2011, 21:03.

          Comment


          • #20
            Re: De bron.

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Nu ben ik al aan het 'lullen' geweest over flare.....pffffffffffffff.
            Sommigen hebben het toch moeilijk om iets te lezen en nog moeilijker om iets juist te lezen blijkbaar.
            Lezen is toch één van de eerste dingen geweest die men ons leerde in de tijd...... maar ja de tijden veranderen hé.
            Blijkbaar leren sommigen nu eerst lullen ipv lezen, en zeker lullen ipv eerst na te denken
            Als het verstand zit in de l.. dan kan het niet elders zitten zeker ?
            Best hier wegblijven zeker, als ons commentaar toch maar als lullen beschouwd wordt.....
            ik ga hier verder niet op in gaan in dit topic, ik heb je zo juist een pm gezonden.

            groetjes
            renske

            Comment


            • #21
              Re: De bron.

              Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
              Kweenie... ik had in het begin toch wat "schrik" om te reageren op foto's van meer ervaren leden. Gewoon omdat ik minder van kende en geen gefundeerde mening kon geven. Nu reageer ik meer vanuit wat ik al of niet mooi vind.
              Ik denk dat dit voor veel andere nieuwe leden ook zo zou kunnen zijn.
              Dit had ik int begin ook hoor. G.R. heeft mij er toen eens 'op gewezen' en van toen af ben ik commentaren beginnen geven. En ik moet zeggen, door foto's kritisch te bekijken, leer je snel wat 'goed' en 'niet goed' is voor jou.

              Tom
              Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
              Mijn Website

              Comment


              • #22
                Re: De bron.

                terug van weg geweest,
                Een heel mooi beeld ben blij terug de regenboogkleuren terug te kunnen waarnemen nog een beetje problemen met grijskleur, prachtige foto en zal niet in discussie gaan over flair of geen flair voor mij eker goed zoals hij is
                Groetjes
                Renée

                Comment


                • #23
                  Re: De bron.

                  Oejejoei mensen a.u.b. laten we mekaar eens beter begrijpen. Opwinding of "kwaad worden" is nergens goed voor maar wel menselijk. Ik hoop dat ik niet "de dader" ben van dit opstootje, had het in ieder geval zo niet bedoeld noch voorzien.
                  Renée, waarschijnlijk een operatie gehad en nu alles terug in orde. Blij dat je er weer bij bent !
                  Djivan, niet weglopen hé want je commentaren zijn steeds interessant met dat vleugje humor !
                  Boutje, fijn dat je uw gevoel volgt en dit heb je goed verteld. Was niet op jou bedoeld hé dus interpreteer het daan ook niet in die zin !
                  Tom, thanks voor je steun in deze, je hebt het begrepen en je hebt het voordeel er al van ondervonden !
                  Laten we genieten van onze mooie foto's, deze delen en met respect behandelen
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #24
                    Re: De bron.

                    Laten zoals hij is met de flair, niet uigebrand en nog een mooie compo erbij
                    Had graag eens de exif gezien
                    Photography is an art of observation.

                    Comment


                    • #25
                      Re: De bron.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                      Laten zoals hij is met de flair, niet uigebrand en nog een mooie compo erbij
                      Had graag eens de exif gezien
                      In mijn foto's ga je geen exifs vinden, heb deze op uit gezet. Kan en wil je wel vertellen dat bij dergelijke opnames (zon in de lens) altijd het diafragma volledig dicht staat (= hoogste getal) en vanwege het licht is de sluiter steeds oké. Iso bij normale weersgesteldheden steeds op 100 en naargelang eentje verhogen. Fotografeer het liefst met groothoek (28 mm). Deze is genomen met een 55 mm. Steeds nabewerking zoals vroeger in de doka het is tenslotte het resultaat dat telt
                      Bedankt voor je reactie
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #26
                        Re: De bron.

                        Mooie foto van onze gele dwerg (zon van middelgrote klasse), en ik maar denken dat
                        water de bron van alle leven was. Of liever nog: wijn.

                        Comment


                        • #27
                          Re: De bron.

                          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Mooie foto van onze gele dwerg (zon van middelgrote klasse), en ik maar denken dat
                          water de bron van alle leven was. Of liever nog: wijn.
                          Je schrijven moet je altijd dubbel doorgronden en worden soms met een flinke geut ironie overgoten. Lees dit heel graag en ben steeds benieuwd wat de "meester" - meesters werken altijd 's nachts - nu weer uit zijn pen zal lozen
                          Dank je Louis
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #28
                            Re: De bron.

                            heel mooi gedaan!
                            groetjes
                            hilde

                            Comment


                            • #29
                              Re: De bron.

                              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                              Je schrijven moet je altijd dubbel doorgronden en worden soms met een flinke geut ironie overgoten. Lees dit heel graag en ben steeds benieuwd wat de "meester" - meesters werken altijd 's nachts - nu weer uit zijn pen zal lozen
                              Dank je Louis
                              Hèhè, ik ben dus niet de enige die dit weet te appreciëren.
                              Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

                              Comment

                              Working...
                              X