Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trainspotting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trainspotting

In afwachting van de niet passerende treinen

Alle commentaar van harte welkom.

Shutter Speed: 1/500 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 200

update 1

Mvg,
    Sandorfi
    Last edited by sandorfi; 19 mei 2011, 21:28.
    mvg,
    Sandorfi.
    Look, I'm not an intellectual - I just take pictures.

Re: Trainspotting

leuke foto! Ritmisch, scherp, mooie compositie... ik vind hem top!

Comment

Je bedoeling van weergave kan ik begrijpen, doch een interessanter gezocht standpunt zou al beter zijn en daarbij zijn de kleuren flets en de lucht uitgewassen. Kan dus veel beter
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

omzetten in zwart wit, lucht wat donkerder maken en hij zal mijn inziens al wat meer spreken

groetjes
        renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Je bedoeling van weergave kan ik begrijpen, doch een interessanter gezocht standpunt zou al beter zijn en daarbij zijn de kleuren flets en de lucht uitgewassen. Kan dus veel beter
          Voor die ene keer ben ik het niet met je eens wat de fletse kleuren betreft.. komen voor mij over zoals ik het toen zag.
          In de rest van je commentaar kan ik je wel volgen.
          mvg,
          Sandorfi.

Comment

Foto staat ook niet recht (helt een beetje naar rechts). En hij is wel flets.
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
              omzetten in zwart wit, lucht wat donkerder maken en hij zal mijn inziens al wat meer spreken
              groetjes
              renske
              een zw/w update...

mvg,
              Sandorfi
              mvg,
              Sandorfi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sandorfi Bekijk bericht
                Voor die ene keer ben ik het niet met je eens wat de fletse kleuren betreft.. komen voor mij over zoals ik het toen zag.
                In de rest van je commentaar kan ik je wel volgen.
                Sandorfi, van mening verschillen kan geen kwaad hoor en het schijnt menselijk te zijn De zwart/wit vind ik al stukken beter maar kan nog... Dit heeft te maken met je omzetting uit de kleur zoals hij was. In zwart/wit heb je ook nog nabewerking toe te passen net zoals bij kleur !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Sandorfi, van mening verschillen kan geen kwaad hoor en het schijnt menselijk te zijn De zwart/wit vind ik al stukken beter maar kan nog... Dit heeft te maken met je omzetting uit de kleur zoals hij was. In zwart/wit heb je ook nog nabewerking toe te passen net zoals bij kleur !
                  Oef. blij dat je er zo over denkt Raymond. Had al zoiets van 'O wee als je eens niet akkoord gaat met de mening van de habituees hier .
                  Wat zou je dan specifiek nog doen van nabewerking? (buiten de lucht wat donkerder maken zoals hierboven al gezegd?)
                  Bedankt alvast...

mvg,
                  Sandorfi
                  mvg,
                  Sandorfi.

Comment

De zwart-wit versie is al stukken beter,komt helemaal anders over,mooi zo Grtjes Francine
                    Zo veel mensen, zoveel meningen
                    Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sandorfi Bekijk bericht
                      Oef. blij dat je er zo over denkt Raymond. Had al zoiets van 'O wee als je eens niet akkoord gaat met de mening van de habituees hier .
                      Wat zou je dan specifiek nog doen van nabewerking? (buiten de lucht wat donkerder maken zoals hierboven al gezegd?)
                      Bedankt alvast...

mvg,
                      Sandorfi
                      We zijn ook maar mensen hé en ik kan kritiek aanvaarden als hij maar goed geargumenteerd is en menselijk verwoord ! Nu stel je me daar een moeilijke vraag omdat de foto ook onder invloed staat van de achtergrond (hij is niet scherp genoeg of moet nog meer onscherpte hebben). Ik denk in deze nog moeilijk te verbeteren maar zou toch een test wagen (thuis hé, niet hier) ofwel helemaal naar het zwart gaan (toelopen) ofwel uitblanken (zachtjes naar wit overgaan). Proberen Sandorfi, zo zijn wij er ook gekomen

Comment

Ik vind de update ook veel beter geslaagd dan de oorspronkelijke post.
                        There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
                        (Ansel Adams)

Comment

Ja Sandorfi de zwart-wit versie is vele beter. Het geeft mij dadelijk meer het gevoel van de trein die niet gaat komen. Voor mij had hij iets meer scherpte mogen hebben in de diepte.

Tom
                          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                          Mijn Website

Comment

Working...
                          X