Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
weerspiegeling
Collapse
X
-
-
Re: weerspiegeling
leuk, ik zou er rechts een beetje afhalen, zodat de rand gelijk valt met het raamkozijn
groetjes
renske
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtGoed gezien, mooi geprobeerd maar is te flets. Contrast en kleuren bijsturen !eos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palac Bekijk berichtmee eens,en een stukje afdoenCanon EOS 450D
Lens 18/55 - 55/250
Comment
-
-
Goed gezien en vastgelegd, maar inderdaad jammer dat de ruiten niet net gepoetst waren.
Ook de scherpte mocht iets meer hebben, maar dit komt misschien door de a. weerspiegeling en b. de vuile ruiten. Voor de updat zou ik eerst nog de stijlen links en rechts perfect recht gezet hebben en dan iets secuurder afgesneden hebben. Nu zie je nog dat ze iets scheef staan.
Groetjes
Comment
-
Hm, zeker dat de foto niet mooier was geweest als je je had omgedraaid? Ik zou me in dit geval zonder twijfel onmiddellijk omdraaien om het voluit te zien. Is dit een zinloze commentaar en gaat dit over smaak? Of is het begrijpelijk dat het me stoort niet de volle pracht op beeld te hebben, terwijl het maar omdraaien was? :-)Nikon D5000 18-135mm en 18-200mm VR
Comment
Comment