Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Maar waarom dat lidwoord nu juist weer in het Engels?
Dichtbij de onderrand (midden en links) zitten 'dingetjes' die ik zou proberen te corrigeren.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee waarom de titel in het engels is .
Ik ben ook niet echt een held in photoshop (lees: Gimp). Nu vraag ik me wel af wat deze 'dingetjes' zijn. Hopelijk zitten ze niet in de lens
Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"
Ik vind er in tegenstelling tot mijn voorgangers eigelijk niet zo veel aan.
T beeld is wel mooi scherp waar het scherp moet zijn, maar het geheel spreekt mij niet zo aan.
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Ik vind er in tegenstelling tot mijn voorgangers eigelijk niet zo veel aan.
T beeld is wel mooi scherp waar het scherp moet zijn, maar het geheel spreekt mij niet zo aan.
Dat is jouw volste recht
Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"
Maar waarom dat lidwoord nu juist weer in het Engels?
Dichtbij de onderrand (midden en links) zitten 'dingetjes' die ik zou proberen te corrigeren.
Tja Plaatwerker..... waarom hebben velen geen kinderen of kleinkinderen meer....... en alleen nog kids..... Denken dat het beter of geleerder klinkt zeker of willen tonen dat ze het Engels machtig zijn .
Groetjes
Tja Plaatwerker..... waarom hebben velen geen kinderen of kleinkinderen meer....... en alleen nog kids..... Denken dat het beter of geleerder klinkt zeker of willen tonen dat ze het Engels machtig zijn .
Groetjes
Dat kan inderdaad bij anderen de reden zijn, maar hier was het eerder een snelgekozen ondoordacht titeltje, mijn excuses
Comment