Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TAC 2011 onverhard

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TAC 2011 onverhard

Een beetje laat maar toch nog een foto van de laatste TAC rally in Tielt (onverhard kp Den Ondank voor de kenners).

Dank u voor het kijken en de eventuele reacties.
    Canon

Re: TAC 2011 onverhard

Deze heb je heel goed vastgehouden, want die dingen staan niet stil hé. Wel veel storende elementen in beeld, maar dat heb je niet in de hand hé. Misschien volgende keer betere locatie/positie kiezen ?
    Ben al 40 jaar rallyfanaat, maar wist niet dat het leger nu met dergelijke 'tanks' rijdt .
    Groetjes

Comment

Beter ne Skoda in Tielt, dan een F16 in Afghanistan (en daarmee bedoel ik geen diafragma). Scherpe opname, mooi van kleur.

Comment

Dank u voor de reactie's!
        Het is inderdaad niet gemakkelijk om een geschikte plaats te vinden (zonder linten enzo) op een rally. Ook ik ga al een 18 jaar naar rally's en ik zie het ieder jaar nog moeilijker worden om een geschikte (foto)plaats te vinden. Of je moet op gevaarlijke plaatsen staan en daar is mijn leven te kostbaar voor!
        Canon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jacky07 Bekijk bericht
          Dank u voor de reactie's!
          Het is inderdaad niet gemakkelijk om een geschikte plaats te vinden (zonder linten enzo) op een rally. Ook ik ga al een 18 jaar naar rally's en ik zie het ieder jaar nog moeilijker worden om een geschikte (foto)plaats te vinden. Of je moet op gevaarlijke plaatsen staan en daar is mijn leven te kostbaar voor!
          Ik ga reeds een 40 jaar naar autorally's en heb de evolutie ten goede (voor het publiek) en ten nadele (van de fotografie) zien evolueren. In de 70tiger jaren was er geen sprake van een lint, laat staan van verboden zones.... tot er ééntje in het publiek dook op de Kemmelberg. Toen zijn de veiligheidsvoorschriften beginnen strenger maken en maar goed ook. Toch kan je nog goede plekjes vinden voor fotografie, zonder storende elementen, maar dit is dan meestal op rechte stukken, en daar is de snelheid dan weer zo hoog, dat als je iet of wat dichtbij staat, panning heel moeilijk wordt.
          Toch blijven maken die rallyfoto's, ze doen mijn hart nog altijd een beetje sneller slaan als ik terug denk aan die (goede) oude tijd .

Comment

Working...
          X