Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waakzame ganzen
Collapse
X
-
-
-
Re: Waakzame ganzen
Een mooi plaatje hoor!En alle ganzen staan er scherp op!
Gele plomp geeft nog een extra tintje aan deze foto!
Ik volg ook sinds 2 weken zo'n ganzenfamilie aan een waterplas. En geloof het of niet: telkens als ik eraan kom, zwemt dat gezinnetje naar mij toe om zich te presenteren en te laten fotograferen. Best wel leuk hoor!
Grt. Jef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hofie Bekijk berichtIk volg ook sinds 2 weken zo'n ganzenfamilie aan een waterplas.
En geloof het of niet: telkens als ik eraan kom, zwemt dat gezinnetje naar mij toe om zich
te presenteren en te laten fotograferen. Best wel leuk hoor!
weer eens weg te krijgen.
Over de foto. Mooi, al zijn ze wel redelijk alert allemaal. Ik bedoel niet al te ontspannen.
Wel lijkt het bij me of het geheel iets te over verscherpt is. Maar mooi.
Comment
-
Qua compositie vind ik 'm goed, maar de kleuren, scherpte en zo vind ik maar niks. Maar ik heb te weinig kennis van PS (of eender welk ander programma) om te kunnen zeggen wàt er precies is misgelopen.
mvg,
BartCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
De compo is echt heel goed!
Maar volgens mij heb je het wat verprutst met nabewerking. Is te veel contrast/verscherping.
Maakt het geheel nogal hard en dat past hier niet echt bij.Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk berichtDe compo is echt heel goed!
Maar volgens mij heb je het wat verprutst met nabewerking. Is te veel contrast/verscherping.
Maakt het geheel nogal hard en dat past hier niet echt bij.
Jan
Comment
Comment